۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۵۹۱۶۱۴
نماینده خبرگان رهبری:

گفتمان انقلاب اسلامی در شرق و غرب گسترش یافته است

گفتمان انقلاب اسلامی در شرق و غرب گسترش یافته است
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: حفظ استقلال و ایستادگی و تکیه بر توان داخلی در راه رسیدن به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی مهم‌ترین وظیفه ملت در حفاظت و حراست از نظام ولایی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز که در آستانه فرا رسیدن سالگرد حماسه 9 دی ترتیب یافت، اظهار داشت: تاریخ 40 ساله‌ انقلاب اسلامی نشان می دهد که تمام نقشه‌های استکبار و معاندان نظام با حضور در صحنه مردم و تبعیت از ولایت فقیه خنثی شده است.

وی با بیان این‌که حماسه ماندگار ۹ دی سیلی محکم ملت ایران به استکبار و فتنه‌گران بود، خاطرنشان کرد: اگر این حماسه را اعجاز دیگری از دست غیب خداوند در حمایت از مردم ایران بدانیم، گزاف نگفته‌ایم، چراکه دشمنان با اهانت به مقدسات خود را رسوا کردند و مردم از چهره حقیقی و پشت پرده جریان فتنه آگاهی پیدا کردند.

امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که حفظ استقلال و ایستادگی و تکیه بر توان داخلی در راه رسیدن به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی مهم‌ترین وظیفه ملت در حفاظت و حراست از نظام ولایی است، گفت: گسترش فرهنگ انقلاب و مبارزه با استکبار تا آن سوی مرزها رسالت دیگر مردم همیشه در صحنه است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی فتنه 88 را به مراتب بزرگتر و مهم‌تر از فتنه سال ۷۸ دانست و افزود: این فتنه نه تنها وقفه‌ای در حرکت انقلاب مردم ایران پیش نیاورد بلکه اقرار دشمنان در برنامه‌ریزی و عدم توفیق را نیز در پی داشت؛ چنانکه دشمنان، هشت ماه با حمایت مالی و رسانه‌ای خود بی‌وقفه در ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور بود و ابایی از حمایت علنی خود از فتنه‌گران نداشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که گفتمان انقلاب اسلامی؛ گفتمان غالب در برابر قدرت‌های مادی شرق و غرب است، افزود: توان نظامی و حمایت ایران از کشورهای مظلوم و مورد تهاجم قرار گرفته سوریه و عراق و وادار کردن اعلام شکست آمریکا و هم‌پیمانانش گویای حقیقتی به نام ایران قدرمتمند است.

نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر هوشیاری و تلاش مسؤولان در خدمت رسانی به ملت افزود: وضعیت معیشتی مردم در سال‌های اخیر و نارضایتی از عملکرد مسؤولان باید تلنگری بر مدیران و تصمیم‌گیران ارشد باشد تا در رفع مشکلات و معضلات مردمی گام بردارند./935/ت303/ب1

ارسال نظرات