۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۵۹۱۶۷۷
رییس سازمان فرهگی هنری شهرداری تهران:

روشنگری‌های رهبر انقلاب در سال 88 کلید هدایت انقلاب و امت بود

روشنگری‌های رهبر انقلاب در سال 88 کلید هدایت انقلاب و امت بود
اوحدی گفت: بصیرت رهبر معظم انقلاب و رهنمودهای معظم له در کوران دوران فتنه و روشنگری‌های ایشان کلید هدایت انقلاب و امت بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اوحدی، رییس سازمان فرهگی هنری شهرداری تهران عصر شنبه در ویژه برنامه گرامیداشت حماسه 9 دی تحت عنوان «در سایه سار بصیرت» در محل فرهنگسرای بهاران به ایراد سخرانی پرداخت.

اوحدی ضمن تشکر و قدردانی از عوامل اجرایی آیین گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: اصرار و تاکید مقام معظم رهبری به گرامی داشتن 9 دی و تکرار تاریخ در منویات معظم له خود نشان از اهمیت بصیرت و پاسداشت این حادثه بزرگ در تاریخ انقلاب است.

وی ضمن طبقه بندی انسان ها در طول تاریخ بیان کرد: در طول تاریخ و حوادث ثبت شده در تاریخ و رخدادهای به وقوع پیوسته برخی انسان ها قابلیت تشخیص و تحلیل درست از جریانات به وقوع پیوسته دارند و گروهی هستند که هیچ قوه تشخیص و تمییزی ندارند و در اصطلاح بی بصیرت هستند.

انحراف ریشه در تاریخ دارد

اوحدی در ادامه افزود: وقتی به تاریخ بر می گردیم گروه های منحرف زیادی به چشم می آید که حتی در زمان رحلت پیامبر(ص) و حتی دوران ولایت امام علی(ع) حق بر آنها آشکار نشده بود و در تاریخ ثبت شده است که گروهی به هلهله و شادی از اسارت خاندان آل الله(ع) می پرداختند، می توان نتیجه گرفت که انحراف ریشه در تاریخ دارد.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: غفلت از یادخدا ره آورد تبعات جبران ناپذیری است و موجب زندگی توأم با نکبت، ذلت و خاستگاه منجلاب عمیقی است.

وی ضمن تبیین تفاوت انسان با بصیرت و انسان بی بصیرت افزود: انسانی که بصیرت ندارد فکر می کند راه صحیحی را انتخاب و عملکرد مطلوبی دارد اما مطمئنا روزی به این نتیجه خواهد رسید که راهش منتهی به بی راهه شده است.

روشنگری های مقام معظم رهبری کلید راهگشای امت و انقلاب اسلامی بود

اوحدی تاکید کرد: بصیرت مقام معظم رهبری و مطالبات معظم له در کوران دوران فتنه و روشنگری های ایشان کلید هدایت انقلاب و امت بود.

وی در پایان افزود: تحریم های سنگین علیه جمهوری اسلامی از زمانی آغاز شد که دشمن شکاف و حفره ای در بین خانواده انقلاب رؤیت و از آن بر علیه نظام اسلامی استفاده کرد./811/پ202/ب1

ارسال نظرات