۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۲
کد خبر: ۵۹۱۹۲۵
یادداشت؛

نوکر یا بازی خورده اجانب؟

نوکر یا بازی خورده اجانب؟
کسی که الفبای انقلاب را بشناسد، می‌فهمد سال ۸۸ یک مرکز امپریالیستی خارج از کشور، حرف‌های خود را از زبان سران فتنه می‌زد و آنها نقش بلندگو را داشتند.
به گزارش خبرگزاری رسا، بیش از ۱۰۰ نشانه و سند مشهود وجود دارد که بیگانگان به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و دولت مکار انگلیس در آشوب‌های هشت ماه اول سال ۸۸ به بهانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نقش داشتند.
 
اشاره به تک تک این نشانه‌ها در این مختصر نمی‌گنجد.  اما اشاره به برخی از آنها، به شرح زیر، می‌تواند رونمایی از چنین فضاحتی باشد؛
 
۱- اوباما بار‌ها حمایت خود را از سران فتنه اعلام کرد (۱۹ شهریور ۸۸). هیلاری کلینتون وزیر وقت خارجه آمریکا نیز در مصاحبه با بی بی سی (۳ آبان ۹۰) اعتراف کرد؛ آمریکا اقدامات پنهانی فراوانی در حمایت از سبز‌ها انجام داده که نمی‌تواند آن را بگوید. آمریکا هر حمایتی که از دستش برمی آمد، انجام داد.
 
۲- جان بولتون نماینده آمریکا در سازمان ملل در زمان اوباما و مشاور امنیتی کنونی ترامپ که با منافقین رابطه تنگاتنگ داشته، در ۱۶ می ۲۰۰۷ صریحاً می‌گوید؛ اکنون شاهد تلاش‌های آمریکا در تهران برای دامن زدن به یک انقلاب رنگی هدایت شده از سوی سازمان سیا هستیم.
 
۳- اعترافات حسین رسام تحلیلگر ارشد بخش سیاسی سفارت انگلیس در دادگاه، هیچ تردیدی باقی نمی‌گذارد که سفارت انگلیس نقش مهمی در آشوب‌های سال ۸۸ داشت و از نزدیک با مرتبطین سران فتنه ارتباط داشته است.
 
۴- نتانیاهو در اوج فتنه ۸۸ گفت: «اصلاح طلبان بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل هستند و آن‌ها به نمایندگی از ما با رژیم اسلامی ایران می‌جنگند.» وزیر خارجه وقت فرانسه که امروز هم در همین سمت در دولت فرانسه است و گرفتار جنبش جلیقه زرد‌ها و مشغول سرکوب آنهاست، در اوج فتنه ۸۸ گفت: «آن‌ها که در ایران دست به تظاهرات زده اند، بدانند تنها نیستند و مورد حمایت دولت فرانسه هستند.» خانم کلوتید رایس فرانسوی نیز که در آشوب‌ها دستگیر شد، در این زمینه در دادگاه اعترافات شگفت انگیزی کرد.
 
۵- انگلیسی‌ها اشتیاق زیادی در راه ایجاد یک براندازی نرم با طعم انقلاب رنگی نشان دادند! با راه اندازی بی بی سی فارسی، ۶ ماه قبل از انتخابات، و با تمرکز روی گزارش‌های ویژه، جمعی از روزنامه نگاران فعال در رسانه‌های اصلاح‌طلب را جذب کرد و یک رونمایی از جیره خواران خود در این روزنامه‌ها را بی پرده نشان داد. وزیر ارشاد دولت اصلاحات نیز ستاره برنامه‌های بی بی سی شد.
 
۶- بنیاد سوروس با میلیون‌ها دلار سرمایه‌گذاری، در خدمت فتنه‌گران بود. شرح دخالت‌های آمریکا را کیان تاجبخش که مشاور سوروس در تهران بود، صریحاً در دادگاه بیان کرد. او از ارتباطات خود و بنیاد با سعید حجاریان و تاجزاده و عطریانفر و امثال این‌ها سخن گفت.
 
۷- نفوذ منافقین در ستاد انتخاباتی موسوی و کروبی و ربط آن‌ها با سرویس‌های موساد و سیا، از جمله نمونه‌های نوکری یا بازی خوردگی در مقابل اجانب بود. به عنوان نمونه در ستاد انتخاباتی موسوی حضور اردشیر امیر ارجمند که عضو رسمی منافقین و مرتبط با سیا بود، و نیز رضا خادمی با نام مستعار حبیب در ستاد کروبی را می‌توان ذکر کرد.‌
 
ای کاش دستگاه قضائی به محاکمات علنی ادامه می‌داد و این رسوایی تاریخی و ابدی برای اهل فتنه و سران فتنه بیشتر مستند می‌شد. اما همان چند روز اول محاکمات علنی، پرده برداری از نوکری یا بازی خوردگی سران فتنه را واتاب داد.
 
حرص و طمع برای دستیابی به قدرت چشم سران فتنه را کاملاً کور کرد و آن‌ها داغ ننگ وابستگی به اجانب را پذیرفتند تا به قدرت برسند، اما نشد. هر‌چه بزرگان کشور آن‌ها را نصیحت کردند که از بیگانگان تبری بجویند و بگویند حساب اعتراض ما به نتایج انتخابات و حساب دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس مکار جداست، نتیجه‌ای نداشت. از سنگ صدا درمی آمد، اما از این جماعت نگون بخت صدای تبری درنیامد.
 
دشمن، سران فتنه را پا به پا از شعار علیه برخی مقامات تا شعار «نه غزه، نه لبنان» و از آنجا به شعار «مرگ بر اصل ولایت فقیه» و شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» هدایت کرد. آن‌ها به همین هم قناعت نکردند.
 
روز عاشورای ۸۸ به شعائر الهی محرم و عاشورا حمله کردند و به حمله به هیئت‌های مذهبی و آتش زدن مسجد رسیدند، اما باز هم سران فتنه بیدار نشده و متوجه نشدند که آتش این آشوب از گور آمریکایی‌ها و دیگر اجانب زبانه می‌کشد.
 
آن‌ها چشم و گوش و حواس خود را به روی همه چیز بسته و حاضر نیستند هیچ حقیقتی را بپذیرند. آن‌ها هنوز در خیمه فتنه هستند و حاضر نیستند بیرون بیایند. آن‌ها پا در مسیر بی بازگشت محاربه با مردم و نظام گذاشته و حاضر نبودند از آن برگردند. لعنت و نفرین خدا بر دشمنان ملت ایران باد.
 
هر کس که الفبای انقلاب را می‌شناسد و هر کس که کمترین بصیرت و هوشیاری را دارا باشد، می‌فهمد سال ۸۸ یک مرکز امپریالیستی در خارج از کشور، حرف‌های خود را از زبان موسوی و کروبی می‌زد و این‌ها تنها نقش بلندگو را بازی می‌کردند.
 
آن‌ها می‌خواستند از پشت، خنجر به ملت بزنند، اما ملت با بصیرت و هوشیاری و زمان شناسی در قیام تاریخی و حماسی ۹ دی با فریاد‌های فتنه‌کوب، پوزه آمریکا و منافقین را به خاک مالیدند و به مداخلات بیگانگان در امور داخلی ایران پایان دادند.
 
امروز ۹ سال از آن فتنه وطن فروشی و اجنبی پرستی می‌گذرد. مردم سرافراز ما در راهپیمایی و اجتماعات بزرگ پاسخ آن تهدیدات علیه استقلال و امنیت ملی را مجدداً دادند. آمریکا برای سال آینده خود را جهت نبرد نرم دیگری آماده می‌کند.
 
باید از فتنه ۸۸ تجربه آموخت و آمریکا را در رسیدن به اهداف شومش ناکام گذاشت. تجربه‌ای که ملت آموخته، فضایی به وجود آمده که دیگر کسی جرأت وطن فروشی و اجنبی پرستی پیدا نخواهد کرد. /۱۰۱/۹۶۹/م
منبع: رسالت
ارسال نظرات