۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۵۹۲۱۲۰

پایان ساخت دیوار دریایی صهیونیست‌ها در مرز با غزه

پایان ساخت دیوار دریایی صهیونیست‌ها در مرز با غزه
رژیم صهیونیستی که به دلیل توانایی گروه‌های مقاومت ناچار به ساخت دیوار دریایی در مرز با غزه شد، ساخت این دیوار را به پایان رساند.

به گزارش خبرگزاری رسا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که روز گذشته ساخت دیوار مرزی دریایی میان غزه و فلسطین اشغالی پس از هفت ماه به پایان رسیده است.

بر اساس گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی، ارتفاع این دیوار شش متر و طول آن 200 متر است و علاوه بر‌ ان به سامانه‌های تکنولوژی پیشرفته برای جلوگیری از نفوذ گروه‌های مقاومت فلسطینی از طریق دریاست.

بر اساس این گزارش، دیوار مذکور با گذاشتن سنگ‌های بسیار بزرگ در دریا و سپس ایجاد دیواری هوشمند برای بالای این سنگ‌ها بنا شده است؛ سنسورهایی (حسگرها) بسیار دقیقی در این دیوار کار گذاشته شده تا درباره عملیات نفوذ یا ساخت تونل‌ هشدار دهد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شده حماس با هدف قرار دادن نظامیانی که بر ساخت این بنا نظارت داشته‌اند، سعی کرده جلوی ساخت آن را بگیرد.

یگان کماندوهای دریایی حماس معروف به «کماندوهای انسان‌نما» در جنگ 2014 علیه نوار غزه، موفق شدند به پایگایی دریایی صهیونیست‌ها «زیکیم» در داخل اراضی اشغالی 1948 نفوذ کنند و با نظامیان صهیونیست درگیر شوند.  

پخش گزارشی تلویزیونی از این عملیات منحصر به فرد، حجم نگرانی ارتش رژیم صهیونیستی از آن را به خوبی نشان داد و همین موضوع باعث شده تل‌آویو به ساخت فکر دیوار دریایی بیفتد./994/ب102/ف

ارسال نظرات