۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۵۹۳۰۸۷
قائم مقام جبهه امل بحرین:

انقلاب اسلامی ایران شکست ناپذیر است

انقلاب اسلامی ایران شکست ناپذیر است
قائم مقام جبهه امل بحرین گفت: دشمن دراین چهل سال همواره به دنبال براندازی نظام اسلامی بوده و امروز نیز به لطف خداوند متعال این انقلاب شکست ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، شیخ عبدالله صالح، قائم مقام جبهه امل بحرین امشب در جمع نمازگزاران مسجد حضرت زینب(س) بیرجند اظهار داشت: اسلام یک نعمت ارزشمندی است که در اختیار ما قرار دارد و ارزش این اسلام را بدانیم.

وی با بیان اینکه انقلاب با قیام امام راحل به وجود آمد و بیداری اسلامی را در منطقه ایجاد کرد، گفت: اسلام می‌خواهد به بشریت سعادت را بدهد و دین اسلام سبب عزت و کرامت بشریت شده است.

قائم مقام جبهه امل بحرین افزود: باید در مقابل دشمنان و در مقابل کسانی که می‌گویند دین مانع پیشرفت است، ایستادگی کنیم و برای ظهور امام زمان(عج) زمینه سازی کنیم.

شیخ صالح تصریح کرد: در طول 40 سال انقلاب اسلامی دشمنان هر کاری که خواستند انجام دادند و در صدد ناامید کردن ملت ایران بودند اما در تمام اقدامات خود ناکام بودند و امروز انقلاب اسلامی به چهل سالگی خود رسیده است.

وی ادامه داد: دشمن در این چهل سال همواره به دنبال براندازی نظام اسلامی بوده و امروز نیز به برکت ملت ایران و رهبری‌های داعیانه امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) و به لطف خداوند متعال این انقلاب شکست ناپذیر است.

قائم مقام جبهه امل بحرین خاطرنشان کرد: باید با همدلی و مشارکت بتوانیم اهداف انقلاب اسلامی را تحقق ببخشیم و پیام اسلام و انقلاب حفظ شود و همواره پرچم اسلام و انقلاب را بلند داشته باشیم./9314/پ310/ب1

ارسال نظرات