۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۵۹۳۰۳۲
قائم مقام جبهه امل بحرین:

نباید فریب لبخند آمریکایی‌ها را بخوریم

نباید فریب لبخند آمریکایی‌ها را بخوریم
قائم مقام جبهه امل بحرین گفت: نباید فریب لبخندهای آمریکایی‌ها را بخوریم و آن‌ها همیشه دوست دارند نوکرشان باشیم و در مقابل آن‌ها سر فرود بیاوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، شیخ عبدالله صالح، قائم مقام جبهه امل بحرین ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: آمریکا و اروپا از ابتدای انقلاب اسلامی برای ما خیر و خوشی نخواستند و نمی‌خواهند.

وی گفت: نباید فریب لبخندهای آمریکایی‌ها را بخوریم و آن‌ها همیشه دوست دارند نوکرشان باشیم و در مقابل آن‌ها سر فرود بیاوریم.

قائم مقام جبهه امل بحرین با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند ما در تبعیت آن‌ها باشیم، افزود: آن‌ها هیچ وقت استقلال و آزادی را برای ملت‌ها نمی‌خواهند.

شیخ صالح با بیان اینکه در سومین سالگرد شیخ نمر باید تلاش کنیم عزت و کرامت که ایشان داشتند را احیا کنیم، تصریح کرد: نباید اجازه خودنمایی به دشمنان در منطقه بدهیم.

سید حسن العماد، دبیرکل حزب مستقبل العداله یمن نیز در این دیدار اظهار کرد: عزت و کرامتی که امروز به دست مردم بحرین، یمن، سوریه و لیبی رسیده به برکت وجود امام راحل و انقلاب اسلامی است و تمام کسانی که امروز حق را شناختند باید زکات آن را بپردازند.

العماد با بیان اینکه امروز روز زکات علم و عزت است، گفت: امام راحل به ملت ایران این جرأت و خودباوری را داد که در مقابل استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت کنند.

وی افزود: امروز تمام دشمنان بدانند که فرزندان امام خمینی(ره) در نیجریه، یمن، لبنان و سوریه به وجود آمدند و در مقابل ظلم و ستم مقاومت می‌‌کنند./9314/پ310/ب1

ارسال نظرات