۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۵۹۳۶۸۴
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی کتاب «اندیشه در اسلام (سیری در معارف اسلامی)» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «اندیشه در اسلام (سیری در معارف اسلامی)» منتشر شد
نسخه الکترونیکی کتاب «اندیشه در اسلام (سیری در معارف اسلامی)» مجموعه سخنرانی های استاد حسین انصاریان به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «اندیشه در اسلام (سیری در معارف اسلامی)» که مجموعه سخنرانی های استاد حسین انصاریان است، اظهار داشت: درجهان پرتلاطم امروز، آیات پرشور الهی و کلام روح بخش معصومین و زمزم لایزل معارف شیعه مرهم جان های خسته و سیراب کننده تشنگان و رهایی جویندگان از ظلمت های نفس است.عالمان دینی و عارفان حقیقی غواصان این اقیانوس بیکران معرفت اند که گوهر های ناب علوم قرآن و اهل بیت، علیهم السلام ؛ را به دست آورده و به مشتاقان حقیقت عرضه می نمایند.

وی گفت: در این میان، کرسی منبر و خطابه رسانه دیرپا و سازنده ای است که از دیرباز زمینه ارتباط و انتقال معارف دینی و مکارم اخلاقی را میان عالمان و متعلمان فراهم کرده است و عالمان آگاه و هادیان دلسوز، که عمر را صرف تتبع و تحقیق در آثار علمی شیعه نموده اند، عباد الله رابه مصداق کریمه «ادع الی سبیل ربک بالحکمه والموعظه الحسنه»، با کلام نغز و لطیف خود به راه سعادت دعوت کرده اند.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: مجموعه حاضر که با عنوان سیری در معارف اسلامی در مجلدات مختلف و موضوعات متنوع در اختیار خوانندگان قرار می گیرد، مجموعه مباحث عالمانه و ارزشمند محقق ارجمند استاد حسین انصاریان است که یکی از عالمان برجسته و میراث داران گوهر سخن در زمان خویش است که استواری کلام و لطافت بیان نافذشان بر اهل نظر پوشیده نیست.

وی به معرفی کتاب «اندیشه در اسلام (سیری در معارف اسلامی)» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته گروهی از محققین است که در مرکز نشر دارالعرفان تهیه شده و در انتشارات دارالعرفان به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «اندیشه در اسلام (سیری در معارف اسلامی)» در 400 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 300000 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 60000 ریال منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند.

برای دریافت نسخه الکترونیکی این کتاب می توانید اینجا کلید کنید./822/ت 303/ش

ارسال نظرات