۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۵۹۴۰۰۲
نماینده تشکل‌های سیاسی و انقلابی حوزه قم:

در هم شکستن هژمونی استکبار هدف اصلی انقلاب اسلامی است

در هم شکستن هژمونی استکبار هدف اصلی انقلاب اسلامی است
حجت الاسلام گرجی هدف کنوانسیون های بین المللی را محدود کردن ایران دانست و گفت: در هم شکستن هژمونی استکباری جهان هدف اصلی انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی اصغر گرجی نماینده تشکل‌های سیاسی و انقلابی حوزه علمیه قم در نشست بررسی کنوانسیون پالرمو که امروز در سالن جلسات حوزه نیوز برگزار شد، با اشاره به تناقض این عهدنامه با انقلاب اسلامی اظهار داشت: برای فهم این مسأله ابتدا باید مبنای انقلاب اسلامی توسط امام راحل مورد فهم قرار گیرد.

نماینده تشکل‌های سیاسی و انقلابی حوزه علمیه قم با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: انقلاب ما انقلاب نام و نان نبوده و هدف اصلی آن در هم شکستن و خرد کردن هژمونی استکباری جهان بوده است.

وی با بیان این که فلسفه انقلاب ما آشتی دادن بشریت مستضعف بوده است، گفت: گاهی ما اهداف را فراموش کرده و دشمنان اهداف جزیی را جای آرمان‌های ما قرار می‌دهند.

حجت‌الاسلام گرجی با تأکید بر این که عهدنامه بین المللی پالرمو و FATF کاملا در تضاد با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: آرمان ما آزاد بودن مردم دنیا در انتخاب دین، مذهب و ایدئولوژی پس از ارائه تمام نسخه‌های موجود است، در حالی که عهدنامه‌های دشمن مخالف این ایدئولوژی است.

وی با اشاره به این که گفتمان انقلاب در صورت شنیدن ندای مظلومیت هر مظلومی، به ندای او پاسخ می‌دهد، گفت: تصویب این معاهده، اجازه کمک به ندای نهادها و سازمان‌های مظلوم مقاومت را نداده و تنها اجازه یاری نهادهای مورد تأکید خود را می‌دهند.

نماینده قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی قم با اشاره به تناقض آشکار تصویب عهدنامه‌هایی مانند پالرمو با هدف‌های مقدس انقلاب و نظام اسلامی بیان کرد: یکی از اهداف نظام اسلامی، انتخاب ارکان حکومت فلسطین توسط خود فلسطینان است، در حالی که دشمنان مخالف صریح این موضوع هستند.

وی با بیان این که مشکل امروز آمریکا و دشمنان اسلام، ایران است، گفت: همان طور که مشکل فرعون، حضرت موسی و تنها مشکل نمرود، حضرت ابراهیم بود، ما نیز به عنوان پرچم‌دار گفتمان مقاومت در جهان، تنها مشکل آمریکا و استکبار هستیم.

حجت الاسلام گرجی افزود: ما در فناوری هسته‌ای گفتمان مقاومت و گفتمان سازش را تجربه کرده‌ایم و مردم به خوبی نسبت موفقیت آمیز بودن و تفاوت دو گفتمان قضاوت می‌کنند.

وی با تأکید بر این که انسان عاقل بین قدرت قوی‌تر و ضعیف‌تر، قدرت قوی‌تر را انتخاب می‌کند، اظهار داشت: خداوند اگر بخواهد، با پشه‌ای نمرود را به زانو درمی‌آورد، همانطور که با امثال اسنودن و خاشقچی آمریکا و دشمنان استکباری را به زانو درآورد.

نماینده قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی قم ادامه داد: اگر امروز برخی گفتمان مقاومت را تضعیف شده عنوان می‌کنند، به خاطر اعتماد آنها به دشمن است.

حجت الاسلام گرجی در پایان مطرح کرد: ما در خودروسازی به جای گفتمان مقاومت، از گفتمان سازش بهره گرفته و امروز نتایج خسارت بار آن را در جامعه مشاهده می‌کنیم./876/پ202/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
مهدی شاهی
ارسال نظرات