۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۵۹۴۴۳۱
آیت الله حیدری:

رژیم صهیونیستی و عربستان به دنبال سربازگیری از خوزستان هستند

رژیم صهیونیستی و عربستان به دنبال سربازگیری از خوزستان هستند
آیت الله حیدری گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان از طریق وهابیت به دنبال سربازگیری از خوزستان هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز در دیدار فعالان فرهنگی، روحانیت و مبلغان ناحیه غیزانیه اهواز در حوزه الغدیر با بیان ضرورت توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی روستا‌های تابعه گفت: روستا‌ها نیازمند امکانات مادی و خدمات عمرانی از قبیل مدارس، آسفالت مسیرها، تأمین آب و برق هستند که متأسفانه روستا‌های ناحیه غیزانیه افزون بر نقص و کمبود موارد زیر با بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کاهش بیکاری از طریق کشاورزی، دامداری و کار در شرکت‌های گاز و نفت پیرامون روستا‌ها امکان پذیر است، افزود: روستا‌ها در عین حال نیازمند امنیت هستند؛ از این رو فرهیختگان، علما، خطبا، مبلغان، ورزشکاران، مؤمنان، مسؤولان و خیران آستین همت بالا زده و نسبت به آموزش آموزه‌های دینی و مسائل شرعی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: اگر همه شهر‌ها و روستا‌ها از لحاظ اقتصادی و خدماتی بهره‌مند شوند، اما روحانیت، حوزه و مساجد فعال نباشند، جوانان طعمه دشمنان اسلام و ولایت قرار می‌گیرند.

آیت الله حیدری با بیان کمبود مسجد و ائمه جماعات در روستا‌های ناحیه غیزانیه خاطر نشان کرد: همانطور که باید خدمات رفاهی در روستا‌ها مورد توجه قرار گیرد، ساخت حسینیه و مسجد نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان به دنبال سربازگیری از خوزستان هستند، تصریح کرد: اگر وهابیت در استان انتشار یابد جنایت‌هایی همچون حادثه ۳۱ شهریورماه رخ می‌دهد که شهدا و مجروحان زیادی به بار خواهد آورد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دیدار مذکور برای هماهنگی بیشتر فعالیت‌های دینی و تبلیغی است، عنوان داشت: باید روستائیان غیزانیه را نسبت به مسائل شرعی و اعتقادی آشنا کرد تا در برابر شبهات مطرح شده وهابیت آگاهی یابند، در عین حال معلمان و ورزشکاران ناحیه با توجه به ارتباط بیشتر با جوانان باید نسبت به چنین مسائلی حساسیت بیشتری داشته باشند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات