۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۵۹۴۶۸۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندان:

گفتمان انقلاب جبهه استکبار را با چالش جدی مواجه کرده است

گفتمان انقلاب جبهه استکبار را با چالش جدی مواجه کرده است
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: گفتمان مقاومت و پایداری ایران اسلامی، جبهه استکبار را با چالش جدی مواجه کرده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در هشتمین گردهمایی مدیران و رؤسای ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی در محمودآباد، گفت: جمهوری اسلامی با گفتمان مقاومت و پایداری به عنوان یک الگوی موفق در منطقه و جهان، توانسته است جبهه استکبار را با چالش جدی مواجه کند.
 
وی با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) بعد از رحلت نبی مکرم اسلام (ص) خود را فدایی ولایت دانست و در این راه پربهجت در مقابل انحراف امت اسلامی جان خود را فدای ولایت کرد.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به وجود انحراف در تاریخ تحلیلی اسلام، افزود: حضرت زهرا(س) در دروان بعد رحلت نبی مکرم اسلام (ص) به تبیین و روشنگری در برابر همه انحرافات امت اسلام پرداخت و خطابه‌های ایشان در دفاع از حریم ولایت و امامت در نوع خود بی بدیل و بی نظیر است.
 
وی با بیان این که انقلاب اسلامی برگرفته از مبانی فکری حضرت امام خمینی(ره) است که عصاره این مبانی و گفتمان برگرفته از مکتب اسلام ناب و سیره اهل بیت (ع) است، ادامه داد: حیات این نظام مقدس به چهلمین سالگرد و عمر پربرکت این نظام رسیده است که همه ما موظف هستیم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشن بزرگ کوشش و تلاش مضاعف داشته باشیم.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران همچنین به موضوع فضاسازی دشمنان در سال‌های اخیر و هجمه‌های مستکبران عالم در مقابل جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران خار در چشم و استخوان در گلوی نظام سلطه است و پیشرفت‌های بسیار ارزنده و جایگاه ممتاز جمهوری اسلامی در منطقه و جهان روز به روز موجب افول کشور‌های استکباری به ویژه ایالات متحده آمریکا شده است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به طرح انزوای نظام اسلامی از سوی نظام سلطه اشاره کرد و گفت: دشمنان با همه توان خود تلاش کردند تا زمینه انزوای بین المللی ایران اسلامی را فراهم کنند که با ایستادگی و مقاومت ملت ایران این طرح شکست خورده است.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که امروز محبوبیت ایران اسلامی در منطقه و سایر جهان هر روز بیشتر می شود، افزود: این در حالی که کشورهای مدعی دفاع از دموکراسی و حقوق بشر نظیر آمریکا هر روز در جهان منزوی تر می شوند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با تاکید بر تقویت جبهه فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: در شرایط حساس فعلی جهان، جمهوری اسلامی با گفتمان مقاومت و پایداری به عنوان یک الگو برای کشور‌های منطقه و جهان معرفی شده است و امروز جبهه مقاومت و پایداری با این ایدئولوژی تمام قدرت‌های مستبد و مستکبر جهان را با چالش جدی مواجه کرده است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات