۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۵۹۴۷۵۰
با حضور نماينده ولي فقيه در كاشان؛

يادواره 300 شهيد حوزه كارگري كاشان برگزار شد

يادواره 300 شهيد حوزه كارگري كاشان برگزار شد
يادواره شهداي كارگر كاشان با حضور آيت الله نمازي نماينده ولي فقيه در كاشان و خانواده شهداي كارگر در كانون فرهنگي تربيتي الزهرا(س) كاشان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار حاج حسین کاجی چهارشنبه شب در یادواره شهدای کارگر کاشان که در کانون فرهنگی تربیتی الزهرا (س) کاشان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری کشور، گفت: عنایت اهل بیت (ع) و شهدا امروز شامل حال ملت ایران است و با وجود همه مشکلات همچنان پشتیبان انقلاب خود هستند.

وی با اشاره به قرار گرفتن انقلاب اسلامی ایران در چهل سالگی خود ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران در چهل سالگی شاهد پیشرفت‌های فراوانی در همه بخش‌ها است به طوریکه همین پیشرفت‌ها سبب خشم دشمن و افزایش دشمنی‌های دشمنان اسلام و نظام و انقلاب اسلامی شده است.

سردار کاجی ادامه داد: انقلاب اسلامی از راهیان جبهه به راهیان نور و از راهیان نور به راهیان کربلا در دهه ۹۰ رسید و امروز پرچم جمهوی اسلامی ایران و تصاویر امام خمینی (ره) و رهبر معظم در مرز سوریه و اسرائیل نصب شده است و سرود شهیدان خدایی کجایید از سوی دانشجویان نخبه ایران در مرز اسرائیل طنین انداز است.

وی افزود: هرچند که امروز مردم از مشکلات اقتصادی ناراحت هستند، اما با قدرت از نظام و انقلاب اسلامی ایران در برابر توطئه‌های دشمن که به دنبال ایجاد نارضایتی و براندازی نظام است ایستاده است.

سردار کاجی با اشاره به اینکه هرآنچه را که امام خمینی (ره) گفته محقق شده است، عنوان کرد: اگر امام خمینی، می‌فرماید صدام می‌رود، زیارت کربلا آزاد می‌شود و انقلاب خود را صادر می‌کنیم همه فرمایشان امام امروز محقق شده است.

فرمانده دفاع مقدس گفت: امروز آمریکا به قدرت و توان بالای نظامی ایران و توان موشکی ایران آگاه است و برای همین است که جرأت تعرض به ایران را ندارد و نخواهد داشت.

به گفته وی، امروز آل سعود در زد و بند‌های سیاسی خود به دنبال این است تا با ارتباط با ایران بتواند از یمن به سلامت خارج شود تا آبرویش حفظ شود.

سردار کاجی همچنین اسرائیل را ذلیل تر از همیشه دانست و افزود: شهید لطفی نیاسر در سوریه زمانی که هواپیمای فوق پیشرفته اسرائیل را به راحتی سرنگون کرد اسرائیل جرات نفس کشیدن نداشت و چندین ماه ارتش اسرائیل را به حالت آماده باش درآورد و به دنبال فرصتی برای جبران شکست خود بودند./1307/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات