۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۵۹۵۰۰۳
آیت الله طبرسی:

پیشرفت های کشور در سایه مدیریت رهبری و حضور مردم به دست آمده است

پیشرفت های کشور در سایه مدیریت رهبری و حضور مردم به دست آمده است
آیت الله طبرسی گفت: پیشرفت‌های صورت گرفته در چهار دهه اخیر در سایه مدیریت صحیح مقام معظم رهبری و حضور در صحنه مردم به دست آمده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده، ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان رسانه‌ای به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دستاورد‌ها و خدمات انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر به هیچ عنوان با گذشته قابل مقایسته نیست.
 
وی با بیان این که جوانان امروز کشورمان شرایط قبل از انقلاب را ندیده و درک نکرده اند، افزود: باید مسؤولان و متولیان امر خدمات و دستاورد‌های انقلاب را به صورت ملموس و مستند برای جوانان کشورمان تبیین و تشریح کنند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که انقلاب اسلامی موجب تحول عظیمی در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها شده است، تصریح کرد: امروز کشورمان در بسیاری از حوزه به عنوان کشوری برتر در جهان مورد توجه است.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که امروز متأسفانه برخی‌ها در تلاش هستند خدمات و دستاورد‌های نظام را نادیده بگیرند، بیان داشت: این پیشرفت‌های صورت گرفته در سایه مدیریت صحیح مقام معظم رهبری و حضور در صحنه مردم به دست آمده است.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا در چهل سالگی انقلاب مردم را از نظام و انقلاب جدا کند، خاطرنشان کرد: این مردم از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز پشتیبان انقلاب بودند و هیچ گاه نسبت به انقلاب و دستاورد‌های آن بیگانه نبودند.
 
نماینده، ولی فقیه در مازندران با بیان این که امروز باید بررسی کنیم چهل سال گذشته در چه شرایطی قرار داشتیم و امروز کجا قرار داریم، بیان داشت: امروز در بسیاری از بخش‌ها به پیشرفت‌هایی دست یافتیم که موجب حیرت دشمنان انقلاب شده است.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به این که وابستگی کشور در دوران پهلوی کاملاً مشهود بود، خاطرنشان کرد: به دلیل وابستگی حکومت به کشور‌های غربی، هیچ پیشرفتی در کشور نداشتیم و در همه بخش‌ها وابسته سایر کشور‌ها بودیم.
 
امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امروز و در شرایط سخت اقتصادی مردم همچنان پشتیبان نظام و انقلاب هستند، بیان داشت: انتقاد و مطالبه مردم امروز از دولت و مسؤولان است و موضع مردم نسبت به انقلاب و نظام اسلامی پشتیبانی و صیانت است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات