۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۵۹۵۲۲۴

معرفی بازی رایانه‌ای "ایران 57"

معرفی بازی رایانه‌ای
«ایران ۵۷» یک بازی اکشن ماجرایی است که قصد دارد از طریق داستانی گیرا در بستری مستند و قابل اعتنا به روایت انقلاب اسلامی بپردازد.

به گزارش خبرگزاری رسا، بازی رایانه ای ایران57 با تکیه بر روایت جذاب و مستند خود، مخاطب را به تهران در سال 57 می‌برد، درست در دل روزهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی.

روایت معمایی و پیچیده، اکشن، تیراندازی و ماشین سواری، بیش از 40 کارکتر و شخصیت داخل بازی با نزدیک به چندین ساعت دیالوگ‌های هدفمند و ده‌ها سند تاریخی تلاش دارند تا مخاطب را کاملا درگیر بازی ایران 57 کنند.

روایت داستانی بازی از خرداد 1342 آغاز می‌شود، زمانی که مردم ورامین به جرم دفاع از امام خمینی به خاک و خون کشیده می‌شوند، در آخرین لحظات ایلیار که رهبری جمعیت کفن پوش را بر عهده دارد، پسر خردسالش ایلیشن را به برادرش می‌سپارد. 15سال بعد از این رویداد بازی را در نقش ایلشن که اکنون 25 سال سن دارد پیش خواهیم برد. ایلشن سپس به‌همراه عموی خود که یک فعال مارکسیستی است به تهران می‌آید. او که در آن برهه سن زیادی ندارد، پس از مشاهده فعالیت‌های خشونت‌آمیز این گروه از آن جدا شده و راه خود را تغییر می‌دهد.

در ایران 57 با ایلشن همراه خواهیم شد تا بیش از 12 واقعه تاثیر گذار در پیروزی انقلاب اسلامی را در طول یک داستان جذاب و گیرا بررسی کنیم.

لازم به ذکر است این بازی به دلیل عدم حمایت های مالی هنوز انتشار نیافته است./829/د101/س

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات