۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۵۹۵۳۷۱
نماینده ولی فقیه در سپاه:

برخی عناصر داخلی می‌خواهند کشور را تسلیم غرب کنند

برخی عناصر داخلی می‌خواهند کشور را تسلیم غرب کنند
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: برخی عناصر داخلی می‌خواهند ایران اسلامی را تسلیم غرب کنند و نسخه‌ توسل به کدخدا را برای نجات کشور تجویز می‌کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه امروز در گردهمایی علما و روحانیان شرق مازندران که در امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: کار بزرگ فاطمه ولایت مداری و تبعیت از ولایت و جانفشانی در راه ولایت است.
 
حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی با بیان این که روحانیت شیعه باید در دفاع از اسلام ناب و دین خدا پیشگام باشند، گفت: سربازی دین یک افتخار بزرگ است که نصیب روحانیت شده و در برابر لغزش‌ها و انحرافات سینه سپر کرده است.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر این که حقیقت دین باید برای جامعه اسلامی تبیین شود، ادامه داد: امروز شبهات موجود در حوزه دین و تعاریف منحرف از آن باید از سوی روحانیت روشنگری و تبیین شود.
 
وی در ادامه سخنان خود با بیان این که حجاب و عفاف و دفاع از آن دفاع از اسلام و دین خدا است، گفت: مسائلی که در این خصوص مطرح می‌شود و آن را به قرآن و برخی روایات از نبی مکرم اسلام منتصب می‌کنند از برخی شخصیت‌ها این یک نوع انحراف است و رعایت حجاب و عفاف مورد تاکید قرآن و همه انبیای الهی است.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به این که متأسفانه برخی ها در  کشور در اسلام و دین تحریف می کنند، ابراز کرد: این عده به تشویق اسلام بی خطر و به عبارتی تبلیغ به اسلام مورد قبول آمریکایی‌ها در جامعه می‌پردازند.
 
حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی با بیان این که قرآن و ولایت حقیت دین است، افزود: قرآنی که از ولایت جدا شود قرآن نیست  و نمی‌شود اهل بیت (ع) را از قرآن جدا دانست.
 
وی با اشاره به این که در جامعه دینی مثل جمهوری اسلامی قوانین آن بر مبنای اصول اسلام و دین است و التزام پیدا می‌کند؛ ادامه داد: روحانیت باید در پاسخ به شبهات جوانان و نوجوانان کار جهادی انجام داده و در مقابل این انحرافات ایستادگی کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی با بیان این که دعوای ایالات متحده آمریکا با جمهوری اسلامی دعوا در دین امت مسلمان ایران اسلامی است و آن‌ها با دین و اصول و مبانی دینی ما مشکل دارند، گفت: برخی عناصر داخلی نمی‌خواهند بحران‌ها و معضلات کشور حل شود و جریانی در کشور می‌خواهد با این فشار‌ها ملت مسلمان و بصیر ایران اسلامی را مرعوب غرب کنند.
 
وی با بیان این که برخی عناصر داخلی می‌خواهند ایران اسلامی را تسلیم غرب کنند و نسخه‌ توسل به کدخدا را برای نجات کشور تجویز می‌کنند، ادامه داد: ایران اسلامی در سایه‌ رهبری بی نظیر مقام معظم رهبری و اتکا به امت بصیر و غیور ایران اسلامی مسیر توسعه و پیشرفت و تعالی را طی خواهد کرد و از این معضلات و مشکلات کشور هم عبور خواهد کرد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات