۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۵۹۵۴۰۹
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

عملکرد برخی از مسؤولان را نباید پای انقلاب بنویسیم

عملکرد برخی از مسؤولان را نباید پای انقلاب بنویسیم
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: رفتار و عملکرد برخی از مسؤولان را نباید پای انقلاب اسلامی بنویسیم چون انقلاب دارای هدف و مسیر مشخصی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در همایش بصیرتی نخبگان استان در ساری به دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب در طول این چهار دهه دستاورد‌های ارزشمند بسیاری داشته که تبیین و تشریح آن بسیار ضروری است.
 
وی با بیان این که هر چه در خصوص دستاورد‌های چهل ساله انقلاب صحبت کنیم باز هم کم است، افزود: این انقلاب الهی موجب هوشیاری و بیداری بسیاری از ملت‌های جهان از خواب غفلت شده است.
 
حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که انقلاب اسلامی موجب خیزش ملت‌های آزادی خواه جهان علیه ظلم و دیکتاتوری شده است، بیان داشت: امروز دنیای استکبار از گسترش و جهانی شدن گفتمان انقلاب و امام راحل به شدت هراسان است و تلاش می‌کند جلوی گسترش آن را بگیرد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر با وجود همه فشار‌ها و تحریم‌های دشمنان به جایگاه رفیعی در عرصه‌های مختلف دست پیدا کرده است، بیان داشت: ایران اسلامی همه فشار‌ها و توطئه‌های دشمنان را با پشتوانه مردم و مدیریت رهبری پشت سر گذاشته است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد مسؤولان کشور در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و با بیان این که رفتار و عملکرد برخی از مسؤولان را نباید پای انقلاب اسلامی بنویسیم، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی دارای مسیر و هدف مشخصی است که در همان مسیر حرکت می‌کند.
 
حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که در چهار دهه اخیر جبهه نفاق هر چه در توان داشت علیه انقلاب به کار گرفت، بیان داشت: جنگ نظامی، تحریم، فشار اقتصادی و نفوذ از جمله بخشی از توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی بود که با هوشیاری مردم شکست خورد.
 
وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران با مجاهدت و تلاش آحاد جامعه به دستاورد‌های ارزشمندی در عرصه‌های مختلف دست پیدا کرد، گفت: این مردم با وجود همه فشار‌های اقتصادی که امروز تحمل می‌کنند همچنان پشتیبان واقعی انقلاب و نظام اسلامی هستند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که فتنه سال ۸۸، فشار‌های بین‌المللی و رساندن به مذاکره و خارج شدن از برجام تنها برای مهار انقلاب اسلامی ایران بوده است، بیان داشت: اما امروز ایران اسلامی در درگیری با جبهه باطل پرچم دار جبهه حق بوده و این جبهه پیروز خواهد بود./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات