۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۵۹۵۴۲۷
حجت الاسلام افتخاری:

باید نسل جدید را با دستاوردهای انقلاب آشنا کرد

باید نسل جدید را با دستاوردهای انقلاب آشنا کرد
امام جمعه صالح آباد گفت: کسانی که مسؤولیتی بر عهده دارند باید برای نسل حاضر دستاوردهای انقلاب را با ارائه آمار درست و دقیق بیان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام حمید افتخاری از اساتید حوزه علمیه همدان عصر امروز در کلاس درس خود، انقلاب اسلامی را یکی از موثرترین اتفاقات تاریخ معاصر عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی به  برکت خون شهدا و فداکاری های مردم به یکی از مهم ترین موضوعات مهم دنیا تبدیل شده است.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی در حالی به چهل سالگی خود رسیده است که دشمنان با ایجاد مشکلات فراوان هر لحطه به دنبال سرنگونی نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام افتخاری رسیدن به سن چهل سالگی را نشان از پختگی دانست و مطرح کرد: چهل سالگی یعنی به تکامل رسیدن فرد و به نوعی با عبور از سن 40 سالگی انسان به به مرز تکامل خواهد رسید.

وی تصریح کرد: یکی از راه هایی که می توان به کمک آن از بروز مشکلات در کشور جلوگیری کرد استفاده مدیران از تجربه افراد با سابقه و درس عبرت گرفتن از وقایع گذشته است.

امام جمعه صالح آباد به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از برکات انقلاب توجه ویژه به قشر محروم بود که قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و در این زمینه باید از گروه های جهادی و اداراتی همچون بنیاد مسکن انقلاب نام برد.

وی تاکید کرد: اگر کسی منصف باشد پیشرفت های پس از انقلاب را هیچگاه نمی توان با زمان طاغوت قیاس کنیم و این روشنگری یکی از وظایف مسؤولان است.

این استاد حوزه ادامه داد: کسانی که مسؤولیتی بر عهده دارند باید برای نسل حاضر این تفاوت ها را بازگو کنند و با ارائه آمار درست و دقیق این خدمات را بیان کنند.

وی خاطر نشان کرد: در این شرایط که دشمنان هر لحظه به دنبال ایجاد شکاف در جامعه هستند باید همه دست در دست هم به دنبال از بین بردن مشکلات موجود و کاستی ها باشیم./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات