۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۵۹۵۵۸۳
امام جمعه هویزه:

مسؤولان مشکلات مردم مناطق سیل زده شهرستان هویزه را حل کنند

مسؤولان مشکلات مردم مناطق سیل زده شهرستان هویزه را حل کنند
امام جمعه هویزه ضمن اشاره به اوضاع نامناسب شهر رفیع به خاطر سیل، خواستار کمک رسانی مسؤولان برای حل مشکلات مردم این شهر شد.
حجت الاسلام ناصر حمزه نژاد، امام جمعه هویزه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با وضعیت روستا‌های سیل زده شهرستان اظهار داشت: متأسفانه شهر رفیع به خاطر شکستن سیل بند خالی از سکنه شد و همه زمین‌های کشاورزی روستا‌های شهرستان به زیر آب رفت.

امام جمعه هویزه با بیان اینکه سیل بند شهر رفیع در اثر فشار آب و افزایش دبی رودخانه کرخه شکسته شد، خاطرنشان کرد: آب وارد شهر رفیع شد، اما با همت مردم و حضور شبانه روزی موکب داران و هیأت‌های مذهبی، مسؤولان از ارگان‌های مختلف، شرکت‌های موجود در منطقه و آستان قدس رضوی سیل بند به صورت موقت بسته شد اما دوام نیاورد و امروز باز شکسته و آب وارد شهر شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی هویزه با اشاره به اینکه مدارس و حسینیه‌های شهرستان برای ساماندهی سیل زده‌های شهر رفیع و روستا‌های پیرامون در حال آماده باش هستند، افزود: شهر رفیع به دستور استاندارد تخلیه شد و همشهریان هم اکنون در مدارس و حسینیه‌ها مستقر شدند.

حجت الاسلام حمزه نژاد با بیان اینکه آب به سمت حوضچه‌های تالاب هدایت شده است، ادامه داد: هنوز دبی آب بالا است و امیدواریم فکری اساسی در این باره صورت گیرد.

وی به جلسه صورت گرفته با سرپرست آستان قدس رضوی در استان اشاره کرد و گفت: در این باره آستان قدس رضوی در مناطق سیل زده حضور و کمک‌هایی در زمینه اسکان موقت و تغذیه سیل زدگان انجام داد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات