۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۶
کد خبر: ۵۹۵۷۰۷
مدیر مسجد دانشگاه تهران تشریح کرد؛

شرایط ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در دانشگاه تهران

شرایط ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در دانشگاه تهران
حجت الاسلام نیکزاد گفت: دانشجویان می توانند جهت شرکت در مراسم اعتکاف از تاریخ ۶ تا ۲۶ بهمن ماه به سایت www.utmosque.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

حجت الاسلام حمید نیکزاد مدیر مسجد دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در سال ۹۷ در دانشگاه تهران، گفت: ظرفیت مسجد دانشگاه تهران برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف سال جاری ۵۰۰ نفر بوده و از تاریخ ۲۹ اسفند ماه ۹۷ لغایت ۲ فروردین ماه ۹۸ برگزار می‌شود.

وی افزود: دانشجویان و اساتید می توانند جهت شرکت در مراسم معنوی اعتکاف می‌توانند از تاریخ ۶ تا ۲۶ بهمن ماه سال جاری به سایت www.utmosque.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

مدیر مسجد دانشگاه تهران اظهار داشت: برای ثبت نام در مراسم معنوی این دانشگاه دانشجویان و اساتید این دانشگاه در اولویت قرار دارند، البته سهمیه ای برای متقاضیان سایر دانشگاه ها و غیر دانشجویان در نظر گرفته شده است و می‌‌توانند جهت شرکت در مراسم ثبت نام کنند.

وی درباره مراسم ایام فاطمیه دوم گفت: همچنین مجالس عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد دانشگاه تهران از تاریخ سیزدهم تا هفدهم بهمن ۹۷ برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نیکزاد در پایان خاطرنشان کرد: مراسم ایام فاطمیه دوم با سخنرانی کارشناسان دینی حجج اسلام رستمی، علیرضا پناهیان و غلامرضا قاسمیان و مداحی آقایان سماواتی، طاهری، قدمی، برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است؛ علاقه مندان به شرکت در این مراسم معنوی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۴۹۵۳۷۲ یا ۶۱۱۱۲۸۲۶ تماس حاصل فرمایند./۹۶۹/ت310/ب1

محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات