۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۵۹۵۷۹۱
حجت الاسلام موسویان:

مشکلات مردم به خاطر بی تدبیری و بی برنامه بودن مسؤولان است

مشکلات مردم به خاطر بی تدبیری و بی برنامه بودن مسؤولان است
استاد حوزه علمیه گفت: مسؤولان با بی تدبیری و بی برنامه بودن مردم را دچار مشکلات کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید جلال موسویان استاد حوزه علمیه، امروز در مهدیه تهران به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: دعا برای ظهور امام زمان(عج) مشکلات را حل می‌کند.

وی افزود: امام زمان(ع) مرجع سلامتی عالم هستند، ایشان سلامتی را به همه بشریت ارائه می‌دهند برای همین است زمانی که انسان برای سلامتی حضرت دعا می کند آثار سلامتی روح و جسم را در وجود خود احساس می‌کند.

حجت الاسلام موسویان با استناد کلام امام زمان مبنی بر اینکه اگر کسی در حق من دعا کند من نیز در حق او دعا می کنم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی از برکاتی است که از دعای امام زمان نصیب ملت ایران شده است، بیش از 3 هزار خون شهید به پای این انقلاب ریخته شد تا به رشد و شکوفایی رسید. اگر امروز ما می توانیم نام امام زمان(عج) را در کشور بلند و آزادنه به زبان بیاوریم به برکت انقلاب اسلامی است.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: انقلاب اسلامی بر آمده از مردم است برای همین با وجود همه بی تدبیری ها و عملکردهای ضعیف برخی مسؤولان باز مردم قدردان انقلاب هستند. همه مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرین بودند اگر مردم خواستار تشکیل حکومت اسلامی نمی شدند هرگز انقلاب اسلامی محقق نمی شد بنابراین در امر ظهور نیز این مردم هستند که می توانند امر فرج را سرعت ببخشند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) است، گفت: در مقایسه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی با دوران طاغوت می‌توان به ارزش و جایگاه حکومت اسلامی پی برد حال اگر ظهور امام زمان(عج) محقق شود آیا می توان گفت بشر همچنان در مشکلات باقی خواهند ماند.

حجت الاسلام موسویان ادامه داد: شاه و اطرافیان او در دوران طاغوت فعالیتی جز ظلم به مردم و خوشگذرانی نداشتند و این انقلاب اسلامی بود که مردم را از سختی و فلاکت نجات دارد.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه انقلاب اسلامی علم شیعه است، ابراز داشت: حکومت شیعی جمهوری اسلامی ایران در دنیا بی نظیر است امروز در بسیاری از کشورهای اسلامی شیعیان زندگی می‌کند اما حکومت آن کشورها شیعی نیست برای همین شیعیان نمی توانند به راحتی درباره عقاید خود صحبت کنند.

وی ادامه داد: اینکه یک زن در افتتاحیه فیلم فجر تک خوانی کند، اختلاس و رشوه در کشور باشد، یا مردم شریف در صف دریافت گوشت بایستند اینها دستاورد انقلاب نیست و مسؤولان باید خجالت بکشند که با بی تدبیری و بی برنامه گی مردم را دچار مشکلات کردند.

حجت الاسلام موسویان با تاکید بر اینکه گناه عامل اصلی در تاخیر ظهور امام زمان است خاطرنشان کرد: عادی شدن انجام معصیت و گرفتارشدن در فساد موجود در فضای مجازی بسیاری از خانواده ها را دچار مشکل کرده است و می طلبد مسؤولان در این زمینه تدبیری اندیشیده کنند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات