۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۵۹۵۹۳۴
حجت الاسلام بنایی:

دشمنان آرزوی فرسودگی انقلاب را به گور می برند

دشمنان آرزوی فرسودگی انقلاب را به گور می برند
حجت الاسلام بنایی با تأکید بر این که ملت ایران توطئه های دشمنان را پشت سرخواهد گذاشت تأکید کرد که دشمنان آرزوی فرسودگی انقلاب را به گور می برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از سوی مجمع فضلای مدرسین قمی حوزه علمیه قم، در سالن همایش های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام علی بنایی عضو مجمع فضلا و مدرسین قمی حوزه علمیه قم در این همایش با بیان این که دهه فجر امسال با همه سال ها متفاوت است، گفت: ما امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب را در حالی جشن می‌ گیریم که دشمن از سال ها قبل برنامه ریزی کرده بود و امیدوار بود که این روزها را نبینیم.

وی افزود: هوشیاری و بصیرت مردم و رهبری مقام معظم رهبری باعث شد حوادثی که بعد از ارتحال امام پیش آمد را پشت سر بگذاریم و از گردنه های تاریخی که هر روز به وسیله توطئه های دشمن مواجه بودیم عبور کنیم و یاد و نام و انقلاب پایدار بماند.

حجت الاسلام بنایی تصریح کرد: امیدواریم این انقلاب با همراهی مردم و با دست با کفایت ولایت فقیه به امام عصر(عج) برسد و همه شاهد حضور حضرت در رأس این انقلاب الهی باشیم.

وی با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی آرزوی فرسودگی و فرسایش انقلاب اسلامی را به گور می‌ برند، گفت: همه ما بدون شک دغدغه و فکر عزت انقلاب داریم و برای این مشکلاتی که در کشور هست حسرت می‌ خوریم ولی با این حال این انقلاب سربلند در آفاق عالم می‌ درخشد.

عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) عنوان کرد: اثرات کار ملت ایران در سال 57 باقی است و هرسال که می‌ گذرد و امیدواریم این هوشیاری و همدلی بیشتر شود و طوفان هایی که علیه کشور وزیدن گرفته و شرایط طبیعی استکبار جهانی در مقابل ما است آسیبی به این انقلاب وارد نکند.

وی ابراز داشت: ما باید با مقاومت، راه امام را به عنوان تنها راه تعالی انقلاب است را دنبال کنیم راهی که هویت ملی و مذهبی انقلاب یعنی دین اسلام و فقاهت و مرجعیت را نشان می دهد.

حجت الاسلام بنایی با اشاره به وضعیت نامطلوب اقتصادی کشور و دشمنی های فراوان دشمنان با ملت ایران تصریح کرد: ما با همدلی و همراهی این روزها را پشت سرمی گذاریم و ان شاء الله دهه فجر نیز در سراسر کشور مورد تکریم قرار گرفته و راهپیمایی 22 بهمن را هم که در پیش داریم با حضور گسترده و یک پارچه مردم در همه شهرهای کشور برگزار شود.

نماینده اسبق مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ملت ایرن راه امام و راه شهیدان را فراموش نخواهد کرد، گفت: ما ما با تأسی از رهبر معظم انقلاب مشکلات و سختی ها را پشت سر خواهیم گذاشت و نمی گذاریم که دشمنان ما خوابی آسوده داشته باشند./1330/پ202/ق

ارسال نظرات