۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۵۹۶۰۷۶
مردم بحرین:

بیانیه آیت الله «عیسی قاسم» راهبرد ما برای درخواست مطالباتمان از رژیم است

بیانیه آیت الله «عیسی قاسم» راهبرد ما برای درخواست مطالباتمان از رژیم است
مردم مناطق مختلف بحرین ضمن حمایت از بیانیه آیت الله عیسی قاسم، اعلام کردند که این بیانیه راهبرد ملت برای درخواست مطالبات خود از رژیم آل خلیفه است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، مردم بحرین در مناطق مختلف طی بیانیه های جداگانه، حمایت خود را از بیانیه آیت الله شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان این کشور اعلام کردند.

اهالی منطقه دارکلیب اعلام کردند که از بیانیه آیت الله عیسی قاسم حمایت می کنیم و آن را رهبردی برای اعلام خواسته های خود از رژیم می دانیم.

ساکنان منطقه الجفیر ضمن تأیید بیانیه آیت الله قاسم، اعلام کردند که هیچگاه به خاطر تسلیم در برابر خواری و ذلت ، انسانیت خود را کنار نخواهیم گذاشت.

مردم منطقه ابوقوّه نیز خطاب به آیت الله عیسی قاسم عنوان کردند که همواره به شما وفادار خواهیم ماند و از دین اسلام و ارزش‌های آن دفاع خواهیم کرد.
 
خاطر نشان می شود که آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین از محل اقامت خود در نجف اشرف، طی بیانیه ای اعلام کرد که این کشور جای سیاست‌هایی که عزت و کرامت حقیقی ملت را نادیده می‌گیرد، نیست.

آیت الله شیخ عیسی قاسم در این بیانیه تأکید کرد که عدالت و آزادی خواسته همیشگی ملت بحرین است که هیچگاه در تحقق آن سستی نمی‌کند و آن را فراموش نخواهد کرد./983/ب902/ف

ارسال نظرات