۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۵۹۶۲۸۵
در راستای تکریم شهدای روحانی؛

نخستین دوره مسابقات رهپویان حقیقت در خوزستان برگزار می‌شود

نخستین دوره مسابقات رهپویان حقیقت در خوزستان برگزار می‌شود
حجت الاسلام کیانی از برگزاری نخستین دوره مسابقات داستان نویسی، مقاله نویسی، شعر و نقاشی با عنوان رهپویان حقیقت ویژه روحانیت خبر داد.
حجت الاسلام رشید کیانی، مسؤول حفظ و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری نخستین دوره مسابقات داستان نویسی، مقاله نویسی، شعر و نقاشی با عنوان رهپویان حقیقت ویژه روحانیت خبر داد و گفت: این مسابقات با همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیون خوزستان، اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های نشر دفاع مقدس استان، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خوزستان و شرکت آب و فاضلاب اهواز در سه موضوع برگزار می‌شود.

مسؤول حفظ و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با بیان اینکه نقش روحانیان استان در دفاع مقدس، نقش شهدا و جانبازان در دفاع مقدس و نقش شهدای روحانی دفاع از حرم استان سه موضوع اصلی دوره هستند، افزود: ارسال آثار از طریق پست الکترونیکی hefzeasar@iran.ir  و تا ۱۰ اسفندماه خواهد بود.

حجت الاسلام کیانی ادامه داد: برای هر کدام از بخش‌های مسابقه یک کمیته تخصی ۲ نفره برای ارزیابی آثار تشکیل شده که در پایان از هر بخش سه اثر برگزیده مشخص و برگزیدگان در یادواره شهدای روحانی و ایثارگر استان در ۱۵ اسفندماه مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه محدودیت سنی برای شرکت کنندگان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: طلبه و غیر طلبه نیز می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت داشته باشند.

مسؤول حفظ و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در نمایشگاه کتاب استان از ۴۰ وصیت نامه شهید روحانی روز جمعه (۱۹ بهمن ماه) به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در قالب کتاب با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز رونمایی خواهد شد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات