۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۵۹۶۳۳۷
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

مدیران برای مقابله با مشکلات آموزش داده شوند

مدیران برای مقابله با مشکلات آموزش داده شوند
آیت الله طه محمدی گفت: مهم این نیست چه دولتی سرکار باشد مهم این است آموزشگاهی برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز کشور ایجاد شود تا درصد خطا کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث‌ الدین طه ‌محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان عصر امروز در نشست مشترک شورای برنامه ‌ریزی و توسعه و هیات های اندیشه ورز جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه باید مراقب نفس خود باشیم تصریح کرد: انسان ذاتا به دنبال جلب توجه است.

وی افزود: بشر به شدت خود شیفته است و به همین دلیل نیز حتی پستی که توانایی اداره آن را ندارد قبول می کند.

امام جمعه همدان با ذکر خاطره ای از دیدار خود با حجت الاسلام والمسلمین تقوی رییس سابق شورای سیاست گذاری ائمه جمعه یادآور شد: زمانی به آقای تقوی گفتم مرا از امامت جمعه بردارید تا در قم به آموزش طلاب و امامان جمعه بپردازم چرا که جوانان ما تجربه به اندازه کافی ندارند.

وی خاطر نشان کرد: وقتی کسی را در پستی که تجربه کافی ندارد می گذارند آن شخص ده سال باید خرابکاری کند تا کار را یاد بگیرد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین تقوی نیز این موضوع را با مقام معظم رهبری مطرح کرده بود، اظهار داشت: حضرت آقا فرموده بودند حرف درستی است اما این وظیفه حوزه علمیه است.

وی ادامه داد: باید از استعداد بالای ایرانیان بهترین استفاده را ببریم چرا که انسان ها ظرفیت عظیمی دارند و این مسؤولان هستند که وظیفه دارند این ظرفیت ها را بشناسند.

آیت الله طه محمدی خطاب به معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: بنده معتقدم باید در هر عرصه اقدام به کادر سازی و تقویت نیروی انسانی کنیم.

وی با اشاره به این که کشور به تقویت نیروی انسانی در عرصه مدیریتی نیاز دارد بیان داشت: کسی که می‌خواهد مسؤولیتی را بپذیرد از وظایف خودشناسی خود غافل است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مهم این نیست چه دولتی سرکار باشد مهم این است که آموزشگاهی برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز کشور ایجاد شود تا درصد خطا و مشکلات کاهش یابد./979/پ210/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات