۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۵۹۶۴۲۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

کمک به محرومان بهترین عبادات است

کمک به محرومان بهترین عبادات است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کار کردن در هلال احمر با قصد قربت یک عبادت است و گرفتن دست محرومان در زمان گرفتاری‌ها بهترین عبادات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار با دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در حالی که دوستی‌ها بر اساس رفاقت فردی و عواطف تعریف می‌شود اما کارکنان و پرسنل هلال احمر، دوستان گمنام مردم هستند.

وی گفت: در زمان گرفتاری‌ها و مشکلات هیچ کاری از دست کسی بر نمی‌آید اما همین دوستان گمنام در هلال احمر که کسی را نمی‌شناسند اما گرفتاری‌ها را به خوبی می‌شناسند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به کارکنان جمعیت هلال احمر استان، افزود: خداوند به شما توفیق خدمت به بندگانش را داده و این بزرگترین افتخار است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: کار کردن در هلال احمر با قصد قربت یک عبادت است و گرفتن دست محرومان و مردم در زمان گرفتاری‌ها بهترین عبادات است.

وی با بیان اینکه ارزش کار شما بسیار بالا است و در آن هم دنیا و هم آخرت وجود دارد، ادامه داد: عناصری که در استان به کار گرفته شدند نسبت به کار و بینش آن‌ها بسیار خوشبین و معتقد هستیم./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات