۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۵۹۶۴۸۵
مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی کشور:

دولت و نظام خود را مکلف به برگزاری نمایشگاه کتاب می‌دانند

دولت و نظام خود را مکلف به برگزاری نمایشگاه کتاب می‌دانند
آشنا با بیان اینکه آگاهی و بیداری از طریق مطالعه به دست می‌آید، گفت: دولت و نظام خود را مکلف به برگزاری نمایشگاه کتاب می‌دانند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، قادر آشنا، مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی کشور، عصر امروز در افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان با بیان اینکه تاکنون ۲۵ نمایشگاه کتاب در کشور برگزار شده است، اظهار داشت: تا پایان سال ۴ نمایشگاه دیگر برگزار می‌شوند که یکی از آن‌ها پیرامون دفاع مقدس خواهد بود.

مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی کشور با اشاره به کتاب خودباوری و خودباختگی از دیدگاه امام خمینی (ره) عنوان داشت: براساس کتاب مذکور تلاش غرب در آن است که احساس کم بینی و خودباختگی را در جوامع بشری و شرقی تلقین و به آن‌ها بگوید که بدون غرب چیزی نیستید.

آشنا با بیان اینکه موفقیت‌های ما نتیجه خودباوری است، خاطرنشان کرد: در جنگ ۸ ساله با اراده و انگیزه به پیروزی دست پیدا کردیم؛ از این رو شرط نجات از خودباختگی، بیداری و به خود آمدن است.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف از تأسیس گروه‌های تکفیری مقابله با ایران است، افزود: ما با حداقل‌ها به نبرد تکفیری‌ها رفتیم و شکست شان دادیم که این پیروزی به دست آمده نتیجه پیروی از آرمان‌های امام راحل است.

 مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی کشور با بیان اینکه شکست‌های به دست آمده نتیجه دوری از آرمان‌های امام و انقلاب است، گفت: بیداری و آگاهی از طریق مطالعه به دست می‌آید؛ بنابراین دولت و نظام خود را مکلف به برگزاری نمایشگاه کتاب می‌دانند./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات