۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۵۹۶۵۶۳
مدیرکل قرآن و حدیث جامعه‌المصطفی:

حمایت از مراکز قرآنی دانش‌آموختگان المصطفی در کشور‌های مختلف

حمایت از مراکز قرآنی دانش‌آموختگان المصطفی در کشور‌های مختلف
مراکز قرآنی‌ای که دانش‌آموختگان المصطفی تاسیس کرده اند مورد حمایت‌های معنوی معاونت فرهنگی- تربیتی المصطفی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، «حجت‌الاسلام محمدحسین رفیعی» در گفت‌وگویی، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: هم‌اکنون، پانصد مرکز قرآنی به صورت رسمی به همت دانش‌‌آموختگان المصطفی در کشورهای مختلف در حال فعالیت است که برای نخستین بار با پی‌گیری اداره‌کل قرآن و حدیث و حمایت معاونت فرهنگی- تربیتی المصطفی، از این به بعد فعالیت‌های مراکزی که دارای استانداردهای المصطفی و مطابق با سرفصل های تدوین شده باشد، می‌تواند تحت لیسانس رسمی المصطفی فعالیت کند.

عضو هیئت علمی جامعه‌المصطفی ادامه داد: برای نخستین بار، مجوز فعالیت به یکی از مراکز قرآنی در ترکیه داده شده است که شماری از دانش‌آموختگان المصطفی راه‌اندازی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام رفیعی بیان داشت: هم‌اکنون، پانصد مرکز قرآنی را شناساسی کرده‌ایم و تردیدی نیست که تعداد آنها بیش از این مقدار است که به مرور شناساسی شده، مورد حمایت علمی قرار می‌گیرد.

مدیرکل قرآن و حدیث المصطفی تصریح کرد: همه فعالیت‌های این مراکز خودگردان بوده، المصطفی هزینه‌ای برای مربیان، قرآن‌پژوهان و کادر این مراکز بر عهده ندارد.

حجت‌الاسلام رفیعی تأکید کرد: ارائه گواهی‌نامه پایان دوره و مجوز علمی این مراکز، مشروط به حفظ استانداردهای علمی مورد نظر المصطفی است./829/د102/ج

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات