۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۵۹۶۷۰۲
آيت الله نمازي:

حضور در راهپيمايي 22 بهمن سيلي محكمي بر استکبار جهانی است

حضور در راهپيمايي 22 بهمن سيلي محكمي بر استکبار جهانی است
نماينده ولي فقيه در كاشان گفت: حضور ملت قهرمان ايران در راهپيمايي 22 بهمن امسال سيلي محكمي بر صورت سياه آمريكا، ترامپ و نتانياهو است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت فاطمه زهرا (س) گفت: ظلمی که به فاطمه زهرا (س) شد هیچ قوم و ملت و تاریخی به فرزندان و بازماندگان و بزرگان و رهبران خود نداشتند.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) که پاره تن پیامبراکرم (ص) و نبوت پیامبر و ولایت امیرمومنان (ع) و در یک کلام سبب نجات اسلام شد به اندازه‌ای مظلوم واقع شده است که نه تاریخ شهادت و نه قبر ایشان مشخص است.

آیت الله نمازی به خانواده‌ها توصیه کرد اگر فرزند آنها فاطمه است او را تکریم کنند و اگر فرزند آنها حسین است او را به احترام مظلومیت فاطمه زهرا (س) و مظلومیت امام حسین (ع) تکریم کنند.

وی در ادامه با اشاره به ۱۹ بهمن سالروز بیعت نیروی هوایی ارتش شاهنشاهی با رهبر انقلاب امام خمینی (ره) گفت: روز‌های بعد از ورود امام خمینی (ره) به ایران، روز‌های بسیار مهم و تاریخی و پرحادثه و سرنوشت ساز و نگران کننده‌ای بود.

آیت الله نمازی گفت: روز ۱۹ بهمن که تعدادی از همافران نیروی هوایی به طرف اقامتگاه امام در حرکت بودند همه نگران حادثه‌ای بودند، اما با ورود همافران به اقامتگاه امام خمینی (ره) و اعلام بیعت با امام در صحنه‌ای باور نکردنی شاهد عشق بازی همافران نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) بودند به طوریکه همه را تحت تأثیر خود قرار دادند و اشک شوق از چشمان همه جاری شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین ضمن دعوت از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، حضور در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را دشمن شکن و نشانه عزت و عظمت و اقتدار جمهوری ایران دانست و افزود: حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال سیلی محکمی بر صورت سیاه آمریکا، ترامپ و نتانیاهو است.

وی افزود: معادلات و محاسبات رسانه‌های جهانی و بین المللی بیانگر پیروزی نهایی ملت ایران و درهم شکستن استخوان‌های استکبار جهانی، ترامپ و همپالگی‌های آمریکا است.

آیت الله نمازی گفت: مقاومت ملت به پیروی از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب دشمن را مأیوس کرده است و هر ملتی که از رهبری و امام خود تبعيت کامل داشته باشد نصرت قطعی خدا را که سنت الهی است به همراه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در کاشان بیان کرد: خداوند در قرآن  می‌فرماید، ‹‹وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم›› معیت، همراهی و تبعیت امت اسلام با رهبری رمز پیروزی نهایی است./۱۳۰۷/پ202/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات