۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۵۹۶۷۳۰
آیت الله طه محمدی:

جریان باطل همانند کف روی آب نابود شدنی است

جریان باطل همانند کف روی آب نابود شدنی است
امام جمعه همدان گفت: همه نمودهای باطل در جهان حکم آن کف آب را دارد که خود به خود و به دست خود از بین می روند و آن آب زلال ماندگار همان حق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان امروز در دیدار کارکنان نیروهای هوایی و دیگر نیروهای مسلح به مناسبت 19 بهمن ماه با نماینده ولی فقیه در استان با تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: اولین اطلاعیه که امام خمینی(ره) داد که جرقه اصلی انقلاب بود با آیه ای از قران شروع کرده بودند مبنی بر اینکه باطل همانند کف روی آب رفتنی است.

وی افزود: همان طور که کف روی آب رفته رفته نابود می شود و اثری از آن نمی ماند و تنها اب که مایه حیات است ماندگار خواهد بود.

آیت الله طه محمدی با بیان اینکه خداوند در قران برای درک بهتر مفاهیم از مثل استفاده می کند اظهار داشت: همه نمودهای باطل در جهان حکم آن کف آب را دارد که خود به خود و به دست خود از بین می روند و آن آب زلال ماندگار همان حق است.

وی تاکید کرد: باید خدا را شکر کنیم که در این کشور اسلامی نفس می کشیم چرا که انقلاب اسلامی از نعمات خداوند است.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه تفکر حاکم بر نیروهای مسلح زمان طاغوت تفکر باطل بود یادآور شد: بزرگترین درجه داران آن زمان درجه های خود را از امریکا می گرفتند و آن چنان ذلیل بودند که امروز هیچ اثری از آن ها نیست.

وی تصریح کرد: در آیین آنها نه وطن معنایی داشت و نه مردم و فقط خود را دلخوش به درجه ای کرده بودند که از طرف آمریکا برای آنها می آمد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز باید منصفانه ماندگاری حق را ببینیم عظمتی که در حضور شهدای گمنام در کشور شاهد آن هستیم با هیچ یک از اتفاقات قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

وی در پایان تاکید کرد: همان طور که حضرت امام به ابر قدرت شرق نامه نوشت و خبر از شکستن استخوان های کاخ کرملین داد امروز نیز صدای شکستن استخوان های آمریکا را می شنویم./979/پ210/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات