۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۵۹۶۷۳۶
چمران در گفت و گو با رسا:

همه احزاب و گروه ها پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کنند

همه احزاب و گروه ها پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کنند
چمران گفت: دشمن به دنبال ایجاد فاصله در جامعه است بنابراین وظیفه امروز ما حکم می کند همه با هم پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

مهندس مهدی چمران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به لزوم اطلاع رسانی در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی یادآور شد: امروز به لطف انقلاب اسلامی سخت ترین مریضی ها را با تکیه بر دانش جوانان این مرز و بوم در کشور درمان می کنیم.

وی با اشاره به نحوه پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی را با هیچ یک از انقلاب های دنیا نمی توان قیاس کرد چرا که در این انقلاب مردم ما حتی یک اسلحه برای دفاع از خود هم نداشتند.

چمران افزود: تفاوت انقلاب ما با دیگر انقلاب ها در شعار و اسلحه ما بود چرا که شهادت اسلحه مردم ما در مقابل نظامیان رژیم شاهنشاهی بود و شعار الله اکبری که حکایت از مکتب ما داشت.

وی موفقیت در دفاع مقدس را هم به دلیل وجود همین تفکر دانست و گفت: با وجود تمام مشکلات و تحریم ها امروز چهلمین سال پیروزی انقلاب را در حالی جشن می گیریم که روز به روز شاهد افزایش اقتدار ایران هستیم.

چمران تاکید کرد: درست است که شرایط امروز با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست اما شرایط فعلی نیز شرایط ایده آل ما نمی باشد و نیازمند سعی و تلاش بیشتر هستیم.

وی تصریح کرد: دشمن لحظه ای دست از دشمنی بر نخواهد داشت بنابراین نباید به خاطر این پیروزی ها مغرور شویم بلکه باید با تمام توان در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و آنها را از پای در آوریم.

چمران با بیان این که دشمن به دنبال آن است که مردم دست از رهبری و دینشان بردارند یادآور شد: همان طور که در برجام گفتند این تنها فایده ندارد و باید رفتارتان را نیز عوض کنید منظور از این حرف همان دست برداشتن از اعتقادات مذهبی بود.

وی خاطر نشان کرد: دشمن و استکبار به دنبال امثال رضا شاه و آل سعود است که به قول خودشان همانند گاو شیر ده برای آن ها عمل کنند و ثروت ملی مارا به تاراج ببرند.

جمران در پایان یادآور شد: دشمن به دنبال ایجاد فاصله در جامعه است از این رو ما نباید به این موضوعات دامن بزنیم و در آن گرفتار شویم بنابراین وظیفه امروز ما حکم می کند همه باید با هم پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم./979/ت302/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات