۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۵۹۶۹۰۷

دو تغییر در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

دو تغییر در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
رییس جدید پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نخستین گام تغییرات معاون پژوهشی و دبیر هیات اجرایی جذب این پژوهشگاه را تغییر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیمحمد حکیمیان که چند روز بیشتر از معارفه اش در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نگذشته است، تغییرات در این پژوهشگاه را کلید زد.

وی در نخستین گام معاون پژوهشی، آموزشی و فناوری پژوهشگاه و دبیر هیات اجرایی جذب پژوهشگاه را تغییر داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین دکتر علیمحمد حکیمیان رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه طی حکمی دکتر مجید کافی عضو هیئت علمی و مدیر گروه جامعه‌شناسی پژوهشگاه را به سمت معاون پژوهشی، آموزشی و فناوری منصوب کرد.

در حکم انتصاب دکتر مجید کافی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب حضرتعالی در حوزه علوم انسانی اسلامی و مدیریت عالی پژوهش، به سمت معاون پژوهشی، آموزشی و فناوری منصوب می‌شوید.

استفاده از ظرفیت موجود در حوزه علمیه قم، پژوهشگاه‌های حوزوی، انجمن‌های دینی و دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی، واحدهای فناور، مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان برای تعالی در حوزه علوم انسانی اسلامی، رئوس برنامه‌هایی است که مورد انتظار رئیس پژوهشگاه است.

رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، محقق ساختن اهداف مدنظر رهبری معظم انقلاب در حوزه علوم انسانی و رعایت اسناد بالادستی نظام و سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحقق اسلامی سازی علوم انسانی را در حکم معاون پژوهشی مورد تأکید قرار داده است.

همچنین توجه به رویکرد دولت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پژوهشگاه در عرصه فعالیت‌های بین المللی نیز از دیگر تأکیدات رئیس پژوهشگاه است که در حکم دکتر مجید کافی آمده است.

رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با صدور حکمی دبیر هیأت اجرایی جذب پژوهشگاه را منصوب کرد

حجت الاسلام علیمحمد حکیمیان همچنین  با صدور حکمی دکتر سید علی حسینی زاده عضو هیئت علمی گروه علوم تربیتی پژوهشگاه را به سمت دبیر هیأت اجرایی جذب منصوب کرد.

رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در حکم صادره، اتخاذ رویکرد برنامه محور و درنظرگرفتن برنامه های ۵ ساله و سالیانه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه را مورد تأکید قرار داد.

دکتر علمحمد حکیمیان همچنین از خدمات آقای علی قربانی در زمان تصدی مسئولیت دبیرخانه هیأت اجرایی جذب تقدیر و تشکر کرد. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات