۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۵۹۶۹۲۴
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

۲۲ بهمن ماه تجلی بیعت دوباره مردم ایران با نظام اسلامی است

۲۲ بهمن ماه تجلی بیعت دوباره مردم ایران با نظام اسلامی است
امام جمعه شهرکرد گفت: فردا یک روز به یادماندنی دیگری در تاریخ ایران اسلامی ثبت خواهد شد و به یقین حضور پرشور مردم مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهد زد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک نعمت الهی است که باید قدردان آن باشیم، گفت: انقلاب اسلامی کوثر الهی است که به دستان مردم ایران تحت رهبری امام راحل و با مشیت الهی شکل گرفت و اکنون در آستانه چهلمین سالگرد این شجره طیبه هستیم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه فردا روز حضور همگانی مردم ایران است، خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن ماه هر ساله تجلی بیعت دوباره مردم ایران با نظام اسلامی است که امسال هم این حضور پررنگ‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

وی بصیرت مردم ایران را زبانزد خاص و عام دانست و ادامه داد: اینکه بخواهیم از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کنیم، گزافه است چراکه مردم خود را صاحب انقلاب می‌دانند و همیشه یک قدم جلوتر از مسؤولان حرکت کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه فردا یک روز به یادماندنی دیگری در تاریخ ایران اسلامی ثبت خواهد شد، اضافه کرد: به یقین حضور پرشور مردم مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهد زد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه مردم، با وجود مشکلات، ضعف‌ها و مطالبات، قدر شناسند و امسال نیز در اوج نشاط، سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیرند، تصریح کرد: دشمن هم در این راه بیکار نیست و همواره با تمام قوا در میدان حاضر است، اما بحمدلله با مقاومت مردم کاری از پیش نبرده و نخواهد برد.

وی گلایه‌های امروز مردم از وضعیت معیشت، اقتصاد، بی عدالتی و تبعیض در کشور را به حق دانست و افزود: باید مراقب باشیم دشمن از گلایه‌های ما سوء استفاده نکند؛ مهم این است که راه را گم نکنیم.

امام جمعه شهرکرد در پایان با اشاره به خصوصیت مشترک تمام انقلاب‌های الهی، خاطرنشان کرد: مبنای انقلاب اسلامی ایران مانند تمام انقلاب‌های الهی انبیا و اولیا، همانا اشاعه توحید و نفی شرک و طاغوت است./۹۴۵۷/ت210/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات