۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۵۹۷۰۹۳
معاون رییس جمهور:

دستاوردهای انقلاب بدون حضور ملت ممکن نبود

دستاوردهای انقلاب بدون حضور ملت ممکن نبود
نوبخت گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته حاصل تلاش دولت نیست چرا که بدون حمایت و پشتیبانی مردم، هیچ کدام از این دستاوردها قابل تحقق نبود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه امروز در اجتماع پرشور راهپیمایان 22 بهمن اردبیل اظهار داشت: امروز حدود 66 میلیون نفر از جمعیت ایران، یا انقلاب را ندیده اند و یا در زمان پیروزی انقلاب در سنین پایین بوده اند ولی باز همان روحیه انقلابی در کشور دیده می شود.

وی با بیان این‌که مردم با وجود همه کاستی ها، حامی اصلی و پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند، خاطرنشان کرد: پاسخگویی مناسب به مطالبات مردم و جوانان رسالتی مهم بر دوش ما مسؤولان است، هدف انقلاب اسلامی نیز تحقق انتظارات و مطالبات مردم است.

نوبخت با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران در طول چهل سال گذشته با انواع توطئه‌ها، کینه ها، تهدیدها و دسیسه های دشمن مواجه بوده است، افزود: همه آنهایی که تلاش می کردند انقلاب اسلامی ایران در ابتدای راه متوقف شود، امروز نظاره گر چهل سالگی این نهضت هستند.

وی ادامه داد: امروز همه آنهایی که تلاش داشتند که این انقلاب به 40 سالگی نرسد، در برابر اتحاد مردم و رهبری حکمیانه انقلاب شکست خوردند، ما خود می دانیم که دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در 40 سال گذشته حاصل تلاش دولت نیست، چراکه بدون حمایت و پشتیبانی مردم، هیچ کدام از این دستاوردها قابل تحقق نبود.

نوبخت در بخش دیگری از سخنان خود؛ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را سه شعار و دستاورد اساسی انقلاب اسلامی دانست و بر ضرورت حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب تأکید کرد و اظهار داشت: با همه کاستی ها و جنگ های نظامی و اقتصادی دشمن؛ انقلاب اسلامی مقتدرتر از گذشته به راه خود ادامه می دهد./935/د103/ق

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات