۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۵۹۷۲۹۸
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور:

جریان تحجر به‌دنبال برهم زدن رابطه بسیج و حوزه است

جریان تحجر به‌دنبال برهم زدن رابطه بسیج و حوزه است
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: جریان تحجر و دشمنان کشور به دنبال برهم زدن رابطه حوزه و بسیج هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین شفیع‌زاده رئیس جدید سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه دشمن و جریان تحجر به دنبال برهم زدن رابطه حوزه و بسیج هستند بیان کرد: بسیج مهم‌ترین نهادی است که باید با همکاری با آن برای پیشرفت انقلاب تلاش کنیم، چراکه بسیج پل ارتباطی ما با نیروهایی است که بسیج، رهبری و نظام اسلامی را پذیرفته، آماده ایثار برای نظام هستند و شجاعت لازم را در دفاع از ارزش‌های انقلاب دارند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با تأکید بر ضرورت شناخته شدن ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه خواهران در کشور افزود: بسیج از بهترین موقعیت‌ها برای استفاده از این فرصت اجتماعی است، به تعبیر بسیج بهترین میدان برای حوزه‌ای است که نسبت به انقلاب و دین‌داری مردم دغدغه‌ دارد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین شفیع‌زاده اظهار کرد: امیدواریم با تلاش مدیریت حوزه‌‌های علمیه خواهران و دستوراتی و تدبیراتی که صورت می‌گیرد سیاست‌گذاری خوبی برای همکاری بیش‌ازپیش بسیج با حوزه علمیه خواهران داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با اشاره به ظرفیت حوزه‌های علمیه خواهران و استفاده از این ظرفیت در فعالیت‌های بسیج خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی رسالت خود را به انجام برسانیم.

وی افزود: بر اساس تجربیاتی که تاکنون درزمینهٔ فعالیت‌های حوزوی و بسیج کسب کردم حوزه علمیه خواهران به دلیل دقت و پشتکار زیاد بانوان طلبه می‌تواند در همکاری با بسیج طلاب و روحانیون از حوزه علمیه برادران نیز سبقت بگیرد. /924/د103/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات