۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۵۹۰۴۴۱
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت پور

دشمنی‌ها نمی‌تواند مانع بیان اندیشه حوزوی در فضای مجازی شود

دشمنی‌ها نمی‌تواند مانع بیان اندیشه حوزوی در فضای مجازی شود
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه کوثر بلاگ منبر مجازی طلاب خواهر و دریچه اندیشه حوزوی در فضای مجازی است، اظهار داشت: دشمنی‌ها نمی‌تواند مانع بیان اندیشه شاخص حوزوی در فضای مجازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم بهجت‌ پور امروز در مراسم رونمایی نسخه جدید کوثربلاگ بابیان اینکه فعالیت حوزویان در فضای مجازی نیاز روز جامعه است، اظهار داشت: کوثر بلاگ دریچه اندیشه حوزوی در فضای مجازی است.

وی با اشاره به اینکه شبهات زیادی در فضای مجازی مطرح می‌شود که از طریق طلاب حوزه‌های علمیه باید به آن‌ها پاسخ داده شود، افزود: ما از دشمنی‌ها هراسی نداشته و تبلیغات دشمن نمی‌تواند مانع فعالیت متقن طلاب در فضای مجازی شود.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران هدف از فعالیت در فضای مجازی را احیای اندیشه ناب اسلامی دانست، تصریح کرد: زمانی که پیامبر اسلام در مکه بودند،کار را از نقطه‌ای کوچک شروع کردند و با گفتن هرجمله‌ای، توهین‌های فراوانی می‌شنیدند اما امروز مردم برای احیای نام پیامبر جان خود را فدا می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت پور با اشاره به اینکه بسیاری از مردم تحت تاثیر این جریان شیفته پیام  الهی شده اند، ادامه داد: حوزویان در فضای مجازی حق را بیان می‌کنند و به‌یقین برای شنیدن حق، گوش‌های حق‌طلبی پیدا خواهند شد.

وی از وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران به‌عنوان منبرهای مجازی یادکرد و گفت: این منبرهای مجازی بازوانی قوی برای نشر جهانی اسلام هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران ضمن درخواست از طلاب فعال در وبلاگ نویسی، بر استفاده هوشمندانه از فضای مجازی تأکید کرد، اظهار داشت: طلاب باید در این سامانه کمال دوراندیشی را داشته باشند و محتوایی مناسب و باکیفیت عالی را ارائه دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت پور ارائه کیفی مطالب، به حداقل رساندن سو استفاده‌های دشمنان، دقت در انتشار مطالب کیفی و بیان حقایق را از شاخصه‌های مهم  فعالیت طلاب در فضای مجازی دانست و افزود: انتظار ما از طلاب این است که در این سامانه به ارائه مطالب کیفی بپردازند و حتی حقایق را به‌گونه‌ای بیان کنند که سوءاستفاده دشمن به حداقل برسد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران از طلاب خواست در تبلیغ و ترویج دین اهل مشورت باشند.

وی با تأکید بر انجام کار گروهی در فعالیت‌های فرهنگی و نویسندگی در فضای مجازی، ادامه داد: علامت انسان فرهیخته این است که در آنچه تخصص ندارد از توان دیگران بهره می‌گیرد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران  با اشاره به جایگاه مناسب و تأثیرگذار و به‌روز حوزه‌های علمیه خواهران در فضای مجازی یادآور شد: گردهمایی خانواده‌های مذهبی در یکجا و بهره‌گیری از اندیشه‌های گوناگون در تبلیغ دین از برکات راه‌اندازی سامانه کوثر بلاگ است./837/پ202/ج

ارسال نظرات