۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۵۹۷۶۸۲
آیت الله حیدری:

حضور جوانان انقلابی در صحنه‌های مدیریتی مهمترین خواسته رهبری است

حضور جوانان انقلابی در صحنه‌های مدیریتی مهمترین خواسته رهبری است
امام جمعه موقت اهواز حضور جوانان انقلابی در صحنه‌های مدیریتی را مهمترین فراز بیانیه گام دوم انقلاب رهبر انقلاب برشمرد.
آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حضور جوانان انقلابی در صحنه‌های مدیریتی را مهمترین فراز بیانیه گام دوم انقلاب رهبر انقلاب برشمرد و گفت: از صدر و ذیل بیانیه متوجه می‌شویم که به برکت نیرو‌های انقلابی در عرصه‌های مدیریتی، دفاع مقدس و سایر مراحل به پیشرفت‌های بسیار فوق العاده‌ای دست پیدا کردیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ناکارآمدی و عدم موفقیت‌های به وجود آمده نتیجه ورود نیرو‌های غیرانقلابی به صدر امور است، افزود: توصیه ما به جوانان رعایت مباحث علم، فناوری، دانش و پژوهش، معنویت، اخلاق و سبک زندگی اسلامی است و آگاه باشند که آینده در دستان آن‌ها خواهد بود.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه رهبر انقلاب آینده امیدوار و نوربخش را از جوانان خواهان است، ادامه داد: حوزه‌های علمیه باید به رسالت پیشین خود که از آغاز انقلاب تاکنون بدان پایبند بودند را ادامه و نسبت به انقلاب اسلامی احساس تکلیف داشته باشند.

آیت الله حیدری بیان داشت: نباید حالت سکولار و جدایی دین از سیاست بر حوزه‌ها غلبه کند که در غیر این صورت حوزه از انقلاب اسلامی و نظام جدا می‌شود و خسارت‌ها و تبعات جبران ناپذیری صورت خواهد گرفت./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات