۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۵۹۷۷۴۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نیروهای نظامی و انتظامی مدافعان امنیت کشور هستند

نیروهای نظامی و انتظامی مدافعان امنیت کشور هستند
نماینده ولی فقیه در لرستان نیروهای نظامی و انتظامی را مدافعان امنیت کشور عنوان کرد و گفت: ایثار و ازخود گذشتگی مدافعان امنیت از عوامل حفظ امنیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر شهید جابر بیرانوند، شهید راه امنیت استان لرستان با اشاره به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: این توطئه ها در سایه وحدت، بصیرت و هوشیاری ملت ایران یکی پس از دیگری خنثی شده اند.

وی با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی مدافعان امنیت از عامل های اصلی حفظ امنیت در نظام مقدس اسلامی است، افزود: نیروهای نظامی و انتظامی به عنوان مدافعان امنیت کشور در این چهل سال عمر انقلاب با روحیه از خود گذشتگی از امنیت کشور صیانت کرده اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه اقدامات کور تروریستی توطئه جدید دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمنان امروز از هر شیطنتی برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان دریغ نمی کنند.

وی یادآور شد: امروز دشمن نیروهای مرزبان را در زاهدان هدف قرار می دهد، عده ای دیگر نیز در خرم آباد افسران شجاع را به شهادت می رسانند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ادامه داد: دشمنان بدانند فرزندان دلیر نظام مقدس اسلامی با هوشیاری و تا آخرین قطره خون از اسلام، انقلاب و امنیت کشور دفاع می کنند.

گفتنی است، شهید جابر بیرانوند از پرسنل نیروی انتظامی خرم آباد، بامداد چهارشنبه 17 بهمن ماه جاری، در منطقه دره گرم خرم آباد در محل پمپ بنزین در پی تیراندازی افراد ناشناس و انفجار مخزن گاز زخمی و در بیمارستان بستری شده بود و روز جمعه 26 بهمن در بیمارستان ولی عصر(عج) تهران به شهادت رسید./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات