۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۵۹۷۸۴۴

«سرباز کوچک امام» صد هزارتایی شد

«سرباز کوچک امام» صد هزارتایی شد
کتاب «سرباز کوچک امام» در نخستین دوره پویش «کتاب‌قهرمان» به چاپ هشتادودوم رسید تا جمع شمارگان آن از ابتدای انتشار تاکنون، از 102 هزار نسخه عبور کند.
به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب «سرباز کوچک امام» نوشته فاطمه دوست‌کامی نخستین‌بار در سال ۱۳۹۲ از سوی انتشارات پیام آزادگان منتشر شد. این کتاب ۷۶۴ صفحه‌ای با قیمت ۳۶ هزار تومان تا پیش از آغاز پویش «کتاب‌قهرمان»، طی پنج سال به چاپ سی‌ویکم و شمارگان ۴۷ هزار و ۵۰۰ نسخه رسیده بود.

با آغاز پویش کتاب‌خوانی «کتاب‌قهرمان» در آذرماه سال جاری، این کتاب با ویرایش جدید و کاهش حجم به ۴۵۳ صفحه رسید و با قیمت ویژه ۲۴ هزار تومان عرضه شد. کتاب خاطرات مهدی طحانیان با استقبال مخاطبان از این پویش، اکنون در طول سه ماه، با ۵۵ نوبت تجدیدچاپ نسخه مربوط به پویش، با شمارگان ۵۵ هزار نسخه به چاپ هشتادودوم رسیده است.

نخستین دوره پویش کتاب‌خوانی «کتاب‌قهرمان» به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی با همکاری انتشارات پیام آزادگان آغاز شده و همچنان در حال برگزاری است. این پویش با تکیه بر کتاب‌های باکیفیت، سعی در شناساندن قهرمانان ملی میهن اسلامی‌مان ایران دارد.

مهدی طحانیان در قالب این پویش تاکنون به ۲۰ استان کشور سفر کرده و با حضور وی در برنامه‌های متعدد جشن امضا و شب خاطره، این کتاب مورد توجه مخاطب جوان و نوجوان واقع شده است. پیش‌بینی می‌شود استقبال علاقه‌مندان به ادبیات اسارت از داستان پرفراز و نشیب اسارت این نوجوان ایرانی همچنان ادامه داشته باشد.

پویش کتاب‌خوانی «کتاب‌قهرمان»، تا اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت. /۹۹۸/د ۱۰۲/ش
میثم صدیقیان
ارسال نظرات