۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۵۹۸۱۹۴
امام جمعه موقت کاشان:

بیانیه رهبری نقشه راه دهه پنجم انقلاب اسلامی است

بیانیه رهبری نقشه راه دهه پنجم انقلاب اسلامی است
امام جمعه موقت کاشان گفت: بیانیه مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، نقشه راه دهه پنجم انقلاب اسلامی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهید اصغر نیک بین، با اشاره به اهمیت بیانیه مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، گفت: رهبر معظم انقلاب تاکنون هیچ درخواستی از مردم نداشته است، اما در مورد این بیانیه می‌فرماید وقت زیادی برای آن صرف شده است و از مردم مي خواهم روي آن كار كنند و پشت گوش نيندازند.

وی با تأکید بر اینکه بیانیه مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب را نباید پشت گوش انداخت، افزود: چالش‌های امروز جامعه نتیجه پشت گوش انداختن وصیت نامه امام خمینی (ره) و عدم عمل به آن است.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: اگر طلاب و دانشجویان، دانشگاه و حوزه، مردم، عوام و خواص به وصیت نامه امام خمینی (ره) عمل کرده بودند و از آن به عنوان نقشه راه استفاده می‌کردند با چالش‌های امروز روبرو نبودیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با بیانیه مهم و راهبردی خود برای دهه پنجم انقلاب نقش راه تعیین کرده است اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، برای این بیانیه زحمت زیادی کشیده است و انتظار می‌رود مردم روی آن کار کنند و پشت گوش نیندازند.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه امروز در وضعیتی قرار داریم که هر شهیدی که به خاک و خون کشیده می‌شود وظیفه و مسؤولیت ما سنگین‌تر می‌شود، افزود: باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا آسیبی به مملکت ما نرسد.

وی شهادت شهیدان حادثه تروریستی زاهدان را برای ملت ایران سخت خواند و تأکید کرد: دشمن باید بداند اگر ۲۷۰ هزار نفر نیز به شهادت برسند، اما پرچم ولایت در احتزاز باشد هیچ هراسی نخواهد داشت.

حجت الاسلام اسلامی تبار از رهبر معظم انقلاب به عنوان خیمه و ستون و عمود انقلاب اسلامی نام برد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب خاکریز مرتفع و سنگر مستحکم نظام است ومردم باید آ‌ن را حفظ و حراست کنند و تا پای جان به پای ولایت بایستند.

وی افزود: اگر قرار باشد برای در احتزاز ماندن پرچم ولایت هزاران شهید هم داده شود دریغ نخواهیم کرد و شهید خواهیم شد و از ولایت دفاع خواهیم کرد، چرا که از شهادت نمی‌هراسیم و شهادت آرزوی همه ما است.

امام جمعه موقت کاشان گفت: بیانیه مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نقشه راه دهه پنجم انقلاب اسلامی است که در این بیانیه ۶ هزار و یکصد کلمه به کار برده است که از این تعداد ۴۱ بار کلمه جوانان، ۲۸ بار کلمه اقتصاد، ۲۲ بار کلمه دشمن، ۱۹ بار کلمه جهاد، ۱۲ بار کلمه پیشرفت، ۱۰ بار کلمه آینده، ۸ بار کلمه تلاش و ۱ بار کلمه مذاکره را آورده است.

لازم به ذکر است، دیدار با خانواده‌های شهدای کاشان هر ۱۵ روز یک بار از سوی کانون فرهنگی مسجد آیت الله رضوی کاشانی با حضور نمازگزاران این مسجد همراه با زیارت عاشورا مداحی و سخنرانی حجت الاسلام اسلامی تبار امام جمعه موقت کاشان برگزار می‌شود./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات