۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۵۹۸۲۸۰
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان:

حضور مبلغان در مدارس برای تقویت بنیه دینی نسل نو ضروری است

حضور مبلغان در مدارس برای تقویت بنیه دینی نسل نو ضروری است
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان گفت: حضور مبلغ در مدارس نقش بسزایی در تربیت نسلی انقلابی دارد و حضور مبلغان سبب تقویت بینه دینی و اعتقادی نسل نو می شود.

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری سا در خرم آباد، به ضرورت تبلیغ در جامعه به ویژه بین نسل نو اشاره کرد و بیان داشت: از ظرفیت تبلیغی طلاب در جامعه و مدارس به خوبی بهره مند می شویم.

وی افزود: در راستای فراهم ساختن زمینه حضور مبلغان در مدارس و فعالیت تبلیغی این قشر بین نسل امروز برای تربیت نسلی انقلابی و آینده ساز کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش فعالیت دارد.

حجت الاسلام ولی پور اظهار داشت: حضور مبلغ در مدارس برای تربیت نسل نو، ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه، بصیرت بخشی و مقابله با آسیب های اجتماعی و جلوگیری از ورود این آسیب ها به کانون خانواده ها ضروری است.

وی ادامه داد: کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش فعالیت خود را بر مبنای کیفیت محوری آغاز کرده است و ادامه می دهد و در زمینه اجرای برنامه های تربیتی و تبلیغی باید با روحیه انقلابی و جهادی اقدام کرد تا به نتیجه مطلوب برسیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان عنوان داشت: طلاب مبلغ به عنوان یک مربی پرورشی می توانند در تربیت دانش آموزان به خوبی ایفای نقش کنند و با آگاه سازی این قشر نسبت به مسائل روز جامعه جلوی هجمه ها و آسیب ها را بگیرند.

حجت الاسلام ولی پور خاطرنشان کرد: برای موفقیت طلبه مبلغ در انجام وظیفه تبلیغی خود در مدارس همواره دوره های آموزشی برگزار شده است و طلاب مبلغ بایسته های لازم تبلیغی را فرا گرفته اند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات