۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۵۹۸۲۸۹
عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم:

دشمن برای کنار زدن روحانیت برنامه دارد

دشمن برای کنار زدن روحانیت برنامه دارد
حجت الاسلام گرجیان با بیان این که دشمن برای کنار زدن روحانیت برنامه دارد، تصریح کرد: هر اتفاقی در کشور می افتد را به گردن روحانیت می اندازند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین گرجیان با اشاره به ورود انقلاب اسلامی به چهلمین سال پیروزی، در سخنانی اظهار کرد: اگر به دوران مبارزه با رژیم طاغوت بازگردیم و مي خواستند جایگاه کنونی انقلاب را ترسيم كنند پیشرفت فعلی يك آرمان بزرگي برايشان بود، البته آنچه كه رسيديم و وضع موجود نسبت به بايسته هايي كه امام(ره) در نظر داشتند بايد بگوييم بخش عظيمش مانده و نمي توانيم بگوييم به آنچه كه بايسته است رسيديم.

وی با اشاره به توطئه ها و دشمنی های صورت گرفته بر علیه جمهوری اسلامی، افزود:از همان روز اول پیروزی انقلاب اسلامی تمام دشمنان نظام با هم همدل شدند تا جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند و در طول این چهل سال از هیچ توطئه ای کوتاهی نکردند.

عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با بیان اینکه دشمنان برای براندازی نظام ستون نظام را هدف گرفته اند، بیان کرد: دشمنان در انديشكده هاي بيرون و داخل مرزها براي اينكه اين ستون نظام و روحانيت را از بين ببرند حتي در عرصه هايی چون حوزه مرجعيت، چه بسا برنامه دارند، یعنی در بيرون و داخل كشور فعاليت هاي علمي شان را متمركز كردند كه حوزه ي علميه را دچار چالش بكنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در کشور هر اتفاقی که میافتد را به روحانیت نسبت می دهند، تصریح کرد: نه آن زمان حاكميت دست دين مداران بود نه امروز مدیریت در سطوح مختلف در دست روحانيت است، چند تا استاندار يا وزير روحاني هستند، چند نماينده ي مجلس روحانی داریم، ديگران كارهايي انجام مي دهند و به نام روحانیت تمام مي شود.

حجت الاسلام والمسلمین گرجیان با اشاره به ضرورت حضور حوزه و روحانیت در فضای مجازی و تقابل با توطئه های دشمنان، اظهار کرد: به نظر من حوزه در اين زمینه با همه تلاش های مشکور كم كار كرده است، در عرصه ي تبليغاتي و اداره ي فضاي مجازي وقتي مقام معظم رهبري فرمود اگر من رهبر نبودم مي رفتم مسئوليت فضاي مجازي را بر عهده مي گرفتم، يعني مي خواهد برای ما اولويتي را تعريف كند ، ما كه ای مردم و فرهيختگان اينجا را دريابيد.

وی ادامه داد: امروز بیش از هزاران سایت در فضای مجازی بر علیه تشیع و جمهوری اسلامی فعالیت می کنند و این نشان می دهد که دشمن از تمام توان و ظرفیت های خودبر علیه انقلاب استفاده می کند و می طلبد ما نیز با قدرت وارد فضای مجازی و پاسخگویی به شبهات شویم.

عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما در زمینه تربیت نیروی کارآمد برای نظام با کاستی همراه بودیم، خاطرنشان کرد: البته گفته می شود کسانی که تا امروز روز کار آمدند حلقه ای برای خود دارند و کمتر اجازه می دهند کسانی خارج از این حلقه سمت های بالای نظام را در دست بگیرند.

وی ادامه داد: افراد داخل این حلقه اگر شد وزیر، نشد معاون وزیر و جابجایی ها هم فقط در همین حلقه است و ما شاهد این هستیم که فردی که تا دیروز وزیر صنعت بود می شود وزیر کار و رییس سازمان محیط زیست میشود معاون امور زنان و این حلقه اجازه نمی دهند به جوانان متعهد و انقلابی و متخصص که ظرفیت و پتانسیل خود را ثابت کنند، برسد.

حجت الاسلام والمسلمین گرجیان گفت: متاسفانه هر مدیری که به بالاترین سمت اجرایی در کشور دست پیدا می کند در نخستین اقدام سعی می کند تمام مدیران زیرمجموعه های خود را تغییر دهد و کاری به شایسته سالاری و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها ندارد و این ظرفیت عظیم کشور را به هدر می برد./1324/د101/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات