۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۵۹۸۴۳۰

رونمایی از 6 جلد کتاب زندگینامه شهدای روحانی مدافع حرم در قم

رونمایی از 6 جلد کتاب زندگینامه شهدای روحانی مدافع حرم در قم
دومین کنگره بین‌المللی 140 شهید روحانی مدافع حرم با رونمایی از رونمایی از 6 جلد کتاب زندگینامه شهدای روحانی مدافع حرم در قم برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری رسا، دومین کنگره بین‌المللی بزرگداشت ۱۴۰ شهید روحانی مدافع حرم از کشور‌های ایران، افغانستان، پاکستان، لبنان، عراق و سوریه، روز پنجشنبه با حضور آیت‌الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام لطفی نیاسر رئیس مرکز صدا و سیمای قم، سردار قاآنی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، حجت‌الاسلام شیرازی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و جمعی از اعضای خانواده شهدا، در تالار بیداری اسلامی جامعةالزهرا قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام شیرازی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، روحانیت را علمداران جامعه دانست و گفت: تا زمانی که مردم به این پیشتازان عرصه‌های مختلف انقلاب اقتدا کنند، به طور قطع جمهوری اسلامی شکست نخواهد خورد.

نماینده، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه ادامه داد: جامعه بشری بدون مبارزه، جهاد، گذشت و ایثار نمی‌تواند به خدا وصل شود. روحانیتی که می‌خواهد این راه را برای انسان ترسیم کند، باید مرد عمل باشد تا علاوه بر شعار در میدان عمل نیز با غلتیدن در خون خود به همه مستکبران عالم ثابت کنند پای ارزش‌های اسلام ایستاده است.

وی افزود: ۲۵ کتاب پیرامون شهدای مدافع حرم در حال تدوین است که از این تعداد ۶ جلد کتاب به چاپ رسیده است.

در پایان این مراسم ۶ جلد کتاب زندگینامه شهدای روحانی مدافع حرم در قم از سوی انتشارات خط مقدم رونمایی شد. همچنین از مجموع ۵۵ مقاله رسیده به دبیرخانه این کنگره در قالب کتاب «مجموعه مقالات» پیرامون زندگی شهدای مدافع حرم به دو زبان عربی و فارسی و از مجموعه سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع خانواده شهدای مدافع حرم با عنوان «مدافع حرم» رونمایی شد. /۹۲۵/د ۱۰۲/ش
ارسال نظرات