۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۵۹۸۵۹۵
برنی سندرز:

ترامپ فردی دیوانه، نژادپرست و بیگانه هراس است

ترامپ فردی دیوانه، نژادپرست و بیگانه هراس است
سناتور برنی سندرز، ترامپ را فردی دیوانه نامید که از بیگانگان هراس دارد و مخالف تساوی جنسیتی است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، در پاسخ به توهین توییتری ترامپ به برنی سندرز، وی ترامپ را فردی نژادپرست و دیوانه نامید که از بیگانگان هراس دارد و تساوی جنسیتی را بر نمی تابد.

سندرز در پاسخ به ترامپ گفت: دیوانگی یعنی این که ما رییس جمهوری داریم که نژادپرست، مخالف تساوی جنسیتی، بیگانه هراس و شیاد است.

وی که رقیب ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 خواهد بود در ادامه افزود: نه تنها برای شکست ترامپ بلکه برای تغییر حیات اقتصادی و سیاسی آمریکا، در نظر داریم مردم (آمریکا) را با هم متحد کنیم.

ترامپ که گاه و بیگاه برنی سندرز را «برنی دیوانه» (Crazy Bernie) خطاب می کند، در دفتر خود به خبرنگاران گفت: به نظرم او (برنی سندرز) دلش برای زمانه خود تنگ شده است اما من برنی را دوست دارم چون همانطور که می دانید او فردی است که در زمینه خود اهل معامله است. من در معامله خیلی سختگیر هستم او نیز همینطور.

بعد از آن که برنی سندرز در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در جایگاه دوم قرار گرفت، وی در نظر دارد برای دومین بار نامزد ریاست جمهوری آمریکا شود.

شایان ذکر است که اقدامات دونالد ترامپ، موجب نارضایتی بسیاری از مردم و سیاستمداران در آمریکا شده است چرا که وی با در نظر گرفتن منافع عده ای، بر روی جنایات هم پیمانان خود از جمله بن سلمان سرپوش می گذارد./847/ب901/ف

ارسال نظرات