۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۵۹۹۱۰۱
رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

با تربیت صحیح، توسعه و پیشرفت رقم خواهد خورد

با تربیت صحیح، توسعه و پیشرفت رقم خواهد خورد
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: فرهنگ پایه و اساس پیشرفت است، اگر فرهنگ اصلاح و تربیت صحیح انجام شد پیشرفت نیز محقق می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی در نشست با مسؤولان نهادهای ولی‌فقیه در سطح دانشگاه‌های استان مرکزی اظهار کرد: تلاش در راستای ارتقای حوزه تربیت و فرهنگ اسلامی دانش آموزان و دانشجویان بر عهده همه مسؤولان فرهنگی کشور است و همه باید در این راستا تلاش خود را چند برابر کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید نگران تربیت و فرهنگ اسلامی دانش‌آموزان و دانشجویان بود، تصریح کرد: فرهنگ پایه و اساس پیشرفت است، اگر فرهنگ اصلاح و تربیت صحیح انجام شد توسعه و پیشرفت نیز رقم خواهد خورد.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور بیان داشت: امروز کشور در جنگ تمام‌عیار با دنیای استکبار است و دشمن می‌کوشد به نظام و انقلاب ضربه بزند، بر این اساس در این شرایط باید هوشیار بود و نباید اجازه نداد دشمن به اهداف پلید خود دست یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی گفت: برقراری ارتباط با مجموعه‌های دانشگاهی از جمله افراد فعال در فضای فرهنگی‌ و سیاسی دانشگاه‌ها، تشکل‌های دانشجویی و کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ها از وظایف و رسالت‌های مهم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری بیان کرد: با توجه به این بیانیه مسؤولیت اصلی نسل جوان در رسیدن جامعه به هدف‌های والای تمدن اسلامی است که در این زمینه باید به جوانان توجه کرد و راهکارهایی که جوانان ارائه می‌دهند باید مورد توجه قرار گیرد.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات