۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۵۹۹۱۰۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

برای اصلاح امور اقتصادی نیازمند بیگانگان نیستیم

برای اصلاح امور اقتصادی نیازمند بیگانگان نیستیم
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: برای اصلاح امور اقتصادی نیازمند بیگانگان نیستیم و حلال مشکلات اقتصادی جامعه را در سیره امام علی(ع) می بینیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز در دهمین همایش سیره علوی گفت: محوریت همایش امسال اقتصاد و جامعه بود.

وی با بیان اینکه هر اندازه از حضرت علی(ع) سخن بگوییم کم است، افزود: علی(ع) اقیانوس فضیلت ها است، ایشان در حکومت و سیاست عدالت و صداقت داشتند و در زهد، جود، کرم، بخشش، ایثار و انفاق به مرحله ای رسید که سوره هایی در شان ایشان نازل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر اینکه خطبه های امام علی(ع) باید از آنها درس گرفت، یادآور شد: در نهج البلاغه ۲۴۱ خطبه، ۷۹ نامه و ۴۸۰ سخن دارد، ۱۱ هزار حدیث و ۱۸۲ دعا از ایشان جمع شده است.

وی با اشاره به عظمت شخصیت حضرت علی(ع) عنوان کرد: ما شخصیت الگو و اسوه ای همچون علی(ع) داریم که شاگردان اقتصادی ایشان دارای ایده اقتصادی برای معیشت مردم هستند.

برای اصلاح امور اقتصادی نیازمند بیگانگان نیستیم

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: برای اصلاح امور اقتصادی نیازمند بیگانگان نیستیم و حلال مشکلات اقتصادی جامعه را در سیره امام علی(ع) می بینیم.

وی ادامه داد: ما الگوهایی داریم که پیروی از آنها سبب تأمین سعادت دنیا و آخرت ما است و اسوه و الگوهایی داریم که تمدن ساز و رفع کننده مشکلات اقتصادی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه حضرت علی(ع) با وجود اینکه در جنگ های زیادی بود و اما از اقتصاد و معیشت مردم غافل نبود، عنوان داشت: اقتصادی که امام علی(ع) به دنبال آن بود استقلال اقتصادی بود./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات