۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۵۹۹۱۶۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

دشمن نسل جوان را هدف قرار داده است

دشمن نسل جوان را هدف قرار داده است
امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه دشمن نسل جوان را هدف قرار داده است، گفت: پیش از حرکت دشمن باید به سوی نسل جوان برویم و توطئه دشمن را خنثی سازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصرا مروز در همایش «رویش ماندگار» گفت: مجمع مشورتی جوانان 10 سال است فعالیت دارد.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر بهره گیری از توان جوانان افزود: جوان از اهمیت و جایگاه والایی برخوردار است، جوان در پذیرش حق سرعت دارد، در جهاد پیشگام است، علم را زودتر فرا می گیرد و دل رقیق و رئوف و مهربانی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه یکی از کارهای دشمنان پس از پیروزی انقلاب هجمه به جوانان بود، ادامه داد: امام علی(ع) سفارش می کند پیش از اینکه جوانان از سوی دشمن مورد هدف قرار بگیرند شما به سوی جوانان بروید، در تهذیب و رشد جوان تلاش کنید.

سپردن مسؤولیت به جوانان ضامن تداوم انقلاب است

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه خود جوانان را مورد خطاب قرار دادند و مسؤولیت آینده انقلاب را به جوانان سپردند، گفت: این بیانیه رهبری خطاب به جوانان بیانگر نقش جوانان در آینده انقلاب اسلامی است.

امام جمعه خرم آباد بیان داشت: ما در راستای عمل به بیانات رهبری قدم برمی داریم چراکه سپردن مسؤولیت به جوانان ضامن تداوم انقلاب است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه مجمع مشورتی جوانان الگو برای کل کشور باشد، گفت: چهار هزار و 300 جوان در سایت مجمع مشورتی جوانان ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان کرد: چهار نفر از اعضای مجمع مشورتی ما چهار طرح اقتصادی پیاده کردند و یکی از آن ها طرح رصدخانه خرم آباد است و در این مدت ۷۵ نفر از اعضای ما مسؤولیت گرفتند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات