۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۵۹۹۳۴۴
امام جمعه خرم آباد:

مهمترین پیام دیدار بشار اسد با رهبر انقلاب پیروزی محور مقاومت است

مهمترین پیام دیدار بشار اسد با رهبر انقلاب پیروزی محور مقاومت است
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به دیدار بشار اسد با رهبر معظم انقلاب، گفت: مهم ترین پیام این دیدار پیروزی محور مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به 14 اسفند و سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری گفت: کمیته امداد نزدیک 40 سال خدمات ارزشمندی در امر خودکفایی، مسکن محرومان و توجه به معیشت آنها ارائه داده است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه تحقق محرومیت زدایی و تأمین معیشت نیازمندان تلاش می کند.

تجاوز به منابع طبیعی تجاوز به حقوق دیگران است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به 15 اسفند و روز درختکاری اشاره کرد و گفت: منابع طبیعی از آیات و نشانه های الهی و موهبتی برای همه مردم و نسل ها است.

وی با بیان اینکه هدر دادن منابع طبیعی آثار مضری در زندگی انسان ها دارد، عنوان کرد: تجاوز به منابع طبیعی تجاوز به حقوق دیگران است.

آینده نگری مقام معظم رهبری از الطاف الهی است

امام جمعه خرم آباد در ادامه با بیان اینکه دیدار بشار اسد با رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور یکی از خبرهای مهم دنیا شد، اظهار داشت: بشار اسد با حالت نشاط، پیروزی و قدرتمندی در آغوش مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه همه دنیا گفتند بشار اسد باید برود، افزود: امروز بشار اسد باقی ماند و پیش بینی و آینده نگری رهبر معظم انقلاب عملی شد، آینده نگری مقام معظم رهبری از الطاف الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه رهبری در این دیدار به بشار اسد لقب قهرمان جهان اسلام دادند، عنوان داشت: این سفر و دیدار پیروزی محور مقاومت بر پیمان رژیم صهیونیستی، آمریکا و کشورهای مرتجع عربی است و نشان داد محور مقاومت پیروز است.

وی یادآور شد: امروز آمریکا و اسرائیل غاصب سرافکنده شد و در آسمان سوریه انواع جنگنده های نظامی آمریکائی و غربی مواظبت می کنند و 10 ماهواره جاسوسی در حال کنترل است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به پیام دیدار رهبری با بشار اسد گفت: پیام منطقه ای مهم این است که نظام سوریه تثبیت سیاسی و نظامی شده است و پیام دیگر پیروزی محور مقاومت و حرکت مقاومت است./9451/پ202/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات