۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۵۹۹۵۴۶
حجت الاسلام سبزی:

کیفیت محوری ملاک پذیرش طلاب است

کیفیت محوری ملاک پذیرش طلاب است
مدیرحوزه علمیه امام رضا(ع) پلدختر با اشاره به آغاز نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه، گفت: کیفیت محوری ملاک پذیرش طلاب است.

حجت الاسلام نادر سبزی، مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پذیرش طلاب به مناسبت سال تحصیلی جدید بیان داشت: مهم ترین ملاک پذیرش ما کیفیت محوری است.

وی با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی در جامعه به ویژه بین نسل جوان افزود: باید از ظرفیت های تبلیغی و اطلاع رسانی، صدا و سیما، رسانه ها و تریبون های نماز جمعه مردم را نسبت به زمان و مراحل پذیرش حوزه های علمیه آگاه ساخت.

حجت الاسلام سبزی اظهار داشت: اطلاع رسانی در جامعه امری ضروری برای جذب جوانان با استعداد، توانمند و کارآمد در حوزه است.

وی با اشاره به اینکه نام نویسی ورود به حوزه های علمیه از 24 بهمن ماه آغاز شده است، عنوان داشت: مرحله نخست نام نویسی تا 27 اسفندماه جاری ادامه دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر خاطرنشان کرد: مرحله دوم نام نویسی برای پذیرش در حوزه از تاریخ ۱۷ تا ۲۲ فروردین سال ۹۸ ادامه دارد.

وی شرایط قبولی حداقل پایه هشتم دوره اول آموزش متوسطه را برای نام نویسی در حوزه ضروری خواند و گفت: داوطلبان ورود به حوزه در صورت قبولی در آزمون علمی و مصاحبه شفاهی در مدارس علمیه تحصیل خود را آغاز می کنند.

حجت الاسلام سبزی بیان داشت: علاقه مندان ورود به حوزه علمیه پلدختر می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط پذیرش به سایت معاونت آموزش حوزه به آدرس WWW.Howzeh-Qom.ir و یا به آدرس پلدختر - میدان شهید بهشتی - جنب مسجد اعظم حوزه علمیه امام رضا (ع) مراجعه کنند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات