۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۵۹۹۶۴۷
امام جمعه امین شهر:

رسانه‌ها نقش مهمی در انتشار بیانیه گام دوم انقلاب دارند

رسانه‌ها نقش مهمی در انتشار بیانیه گام دوم انقلاب دارند
حجت الاسلام فلاحی با اشاره به بیانیه رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب، گفت: اصحاب رسانه و روحانیان بیانیه رهبر انقلاب در گام دوم را برای مردم تبیین کنند.
حجت الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: اعتماد به جوانان از اساسی ترین نکات کلیدی رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است.
 
وی افزود: توجه به نسل جوان و اجازه کار دادن به جوانان را مسؤولان در کشور جدی بگیرند و باید بدانند که پیشرفت کشور به جوانان بستگی دارد.
 
حجت الاسلام فلاحی با اشاره به این که دشمنان نسبت به عملکرد ملت ایران در گام دوم انقلاب، بسیار حساس هستند، خاطرنشان کرد: اجرا کردن بیانیه رهبر انقلاب در گام دوم از مهم‌ترین وظایف مردم، مسؤولان، دولت و حوزه است.
 
وی ابراز داشت: ملت ایران باید همه حرکات خود را در خلاف جهت مسیر دشمن تنظیم کند و حرکت به سمت آرمان‌های انقلاب یکی از راه‌های مقابله با دشمنان است.
 
امام جمعه امین شهر با توجه به این که حوزه علمیه نقش موثری در اجرایی کردن بیانیه رهبر انقلاب در گام دوم دارد، اظهار داشت: حوزه علمیه باید گام دوم انقلاب را مانند گام اول با صلابت و قوت در کشور اجرایی کند.
 
حجت الاسلام فلاحی تصریح کرد: تهذیب نفس از مهم‌ترین وظایف طلاب بوده که از بین بردن خواسته‌های نفسانی از سوی طلاب یکی از گام‌های مهم طلاب شمرده می‌شود.
 
وی با توجه به این که تمدن سازی و اجرا کردن سبک زندگی اسلامی یکی دیگر از دستورات رهبر انقلاب در این بیانیه به مردم است، اظهار داشت: توجه به مسائل سیاسی و فرهنگی کشور و اهل بصیرت بودن طلاب را در شناخت گام دوم انقلاب کمک می‌کند.
 
حجت الاسلام فلاحی با اشاره به این که تحقیق و پژوهش را طلاب و دانشجویان جدی بگیرند، ابراز داشت: طلبه و دانشجویی امروزه می‌تواند در کشور موفق باشد و می‌تواند در مقابل دشمنان قرار بگیرد که اهل تحقیق و پژوهش باشد.
 
وی در پایان با بیان این که رسانه‌ها نقش مهمی در انتشار بیانیه رهبر انقلاب در گام دوم دارند، گفت: اصحاب رسانه و حوزویان بیانیه رهبر انقلاب در گام دوم را به مردم برسانند./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات