به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی به‌نشر، مدیرعامل به‌نشر با اشاره به استقبال مخاطبان از پویش کشوری مطالعاتی «در هوای انقلاب» از تجدید چاپ منابع بخش نخست این پویش مطالعاتی خبر داد.

حسین سعیدی با بیان اینکه در بخش نخست این پویش مطالعاتی که از نهم دی ماه امسال آغاز شد، سه رُمان انقلاب شامل کتاب‌های «خلوت مدیر»، «تیغ و تاج» و «آدم‌های غلط» از آثار منتشر شده در سال۹۷ و پرفروش‌های به‌نشر به عنوان منابع پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب» انتخاب شده اند، اظهار کرد: در این راستا کتاب «خلوت مدیر» نوشته علی اکبر والایی؛ در مدت سه ماه از برگزاری این پویش مطالعاتی به چاپ پنجم رسید.
وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند رمان «خلوت مدیر» را با تخفیف ویژه و به قیمت ۲۰۰ هزار ریال تهیه نمایند.
سعیدی افزود: موضوع این اثر درباره انقلاب اسلامی است و فضای داستانی آن به سال‌های ۱۳۵۵ تا ۱۳۵۷ برمی‌گردد، داستان رمان «خلوت مدیر» از نگاه یک مدیر مدرسه روایت می‌شود که به فضای به شدت فساد آلود فرهنگ و اخلاق جامعه در آن سال‌ها می‌پردازد.
وی با بیان اینکه دو اثر دیگر بخش نخست پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب» شامل کتاب‌های «تیغ و تاج» اثر مصطفی جمشیدی و «آدم‌های غلط» نوشته حسن احمدی نیز هر یک به چاپ سوم رسیده است، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان می‌توانند هر یک از این دو اثر را با تخفیف ویژه و با قیمت ۱۰۰ هزار ریال تهیه نمایند.
مدیرعامل به‌نشر با گریزی به موضوعات این دو رمان انقلابی خاطرنشان کرد: رمان «تیغ و تاج» به بازآفرینی خشونت ساواک در دهه ۵۰ برای کنترل و سرکوب انقلابیون می‌پردازد و «آدم‌های غلط» نیز روایت گر داستان فردی به نام محسن است که مأموران ساواک، پدرش را به شهادت رسانده‌اند و خودش نیز توسط آن‌ها گرفتار می‌شود.
سعیدی بیان کرد: متقاضیان شرکت در بخش نخست پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب» می‌توانند با خرید یکی از سه اثر، مطالعه دقیق کتاب و برگه سوالات که در هر یک از آن‌ها وجود دارد، پاسخ سوالات را به همراه کد انحصاری قرعه کشی به سامانه ۳۰۰۰۳۲۰۹ پیامک و در قرعه کشی پایانی شرکت کنند و جوایز بخش نخست یک هدیه ویژه به ارزش ۱۰۰میلیون ریال و هشت جایزه پنج میلیون ریالی به برگزیدگان اعطا می‌شود.
مدیرعامل به‌نشر یادآور شد: حدود ۴۰ عنوان کتاب از آثار منتشر شده «به‌نشر» و «انتشارات انقلاب اسلامی» در پویش کشوری مطالعاتی «در هوای انقلاب» با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، معرفی و اشتراک کتاب‌های خوانده شده در فضای مجازی و آشنایی نسل جوان با فرهنگ انقلاب اسلامی به عنوان منابع این پویش مطالعاتی انتخاب شده اند.
سعیدی اظهار کرد: در بخش دوم پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب» کتاب‌های «هندسه انقلاب»، «شب ظلمانی شاهنشاهی»، «ره رهرو رهبر»، «صورت و سیرت انقلاب اسلامی»، «روشنای آینده»، مجموعه ۱۲ جلدی «در هوای انقلاب»، مجموعه ۱۲ جلدی «شاه فراری شده»، «رویای آق تاریم»، «دشت یاغی ها»، «آژان برازنده»، «قطب نمای بصیرت»، «عطر خنده امام»، «روح سبز ما! بهار ما! سلام» به عنوان منابع این پویش مطالعاتی انتخاب شده است.
وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این بخش نیازی به خرید کتاب ندارند، افزود: مخاطبان می‌توانند در قالب عکس کتاب و بهترین بخش اثر از نظر مخاطب در صفحات شخصی فضای مجازی که باید به صورت عمومی نیز قابل نمایش باشد، به همراه تگ صفحه «بهترین‌های نشر» behtarinhaey_nasher با برچسب #در_هوای_انقلاب به معرفی آثار انتخابی خود بپردازند و برگزیده جوایز این بخش شامل ۴۰ جایزه یک میلیون ریالی شوند که این جوایز در ۱۰ هفته شامل هر هفته چهار جایزه یک میلیون ریالی برای بهترین مطالب به برگزیدگان اعطا می‌شود.
مدیرعامل به‌نشر در پایان با اشاره به اینکه در بخش سوم و پایانی پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب» آثار برتر انقلاب با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و با توجه به نفوذ گروه‌های مرجع در میان نوجوانان و جوانان، توسط شخصیت‌ها و گروه‌های مرجع و رسانه‌ای در فضای مجازی معرفی می‌شود، یادآور شد: مهلت شرکت در پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب» تا ۱۲ فروردین ماه ۹۸ ادامه خواهد داشت. /۹۲۵/د ۱۰۲/ش