۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۶۰۰۱۱۵
معاون رییس جمهور در زنجان:

رمز پیروزی ما عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب است

رمز پیروزی ما عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب است
معاون رییس جمهور با تاکید بر گوش کردن فرامین رهبری، گفت: در شرایط کنونی کشور تنها راه‌حل همه گوش کردن به فرامین رهبری است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی در آیین افتتاح بزرگ‌ترین مزرعه مرغ مادر تخمگذار کشور در زنجان به ورود انقلاب شکوهمند اسلامی به دهه پنجم اشاره و اظهار داشت: اکنون 40 سال است که دشمنان با انقلاب اسلامی ایران دشمن هستند و با تمام ظرفیت خود سنگ‌اندازی می‌کند.

وی با بیان اینکه از همان ابتدا دشمنان با ترورهای شخصیت‌های سیاسی و مذهبی کشور دشمنی‌های خود را آغاز کردند، تصریح کرد: کمک به شکل‌گیری گروهک های مختلف در مبارزه با انقلاب و نیز راه‌اندازی جنگ هشت ساله از دیگر توطئه‌های دشمنان مقابل انقلاب اسلامی است.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران هدایت‌ها و رهنمودهای حضرت امام(ره) را در آغاز انقلاب سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان هرکاری برای براندازی نظام کردند ولی با در بسته مواجه شدند.

وی در ادامه تاکید کرد: ما برای این انقلاب هزینه‌های بسیاری دادیم و همین چندی پیش ترامپ اعلام کرد که ما می‌کوشیم ملت ایران جشن 40 سالگی انقلاب را نگیرد ولی همه ما دیدیم که موفق نشد و حضور پرشور مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

حجت‌الاسلام شهیدی به عبور از این برهه سخت اشاره کرد و افزود: با وجود همه مشکلات کشور از این برهه از زمان با هدایت مقام معظم رهبری و وحدت جامعه عبور خواهیم کرد و رمز پیروزی ما گوش دادن به فرمان‌های رهبر معظم انقلاب است.

وی مزرعه مرغ مادر تخمگذار در زنجان را یکی از نمونه‌های خوب اقتصاد مقاومتی توصیف کرد و افزود: در این مجموعه اقتصاد مقاومتی به نحو احسن اجرا شده است و باید در این مجموعه نیروهای بومی استفاده شود و بودن چنین ظرفیتی در استان مایه افتخار است.

اسکندری، مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر هم در این برنامه توضیح مختصری در خصوص پروژه ارائه داد و افزود: تا دو سال آینده ما در تولید جوجه یک روزه هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات